dimarts, 11 de setembre del 2007

Triatló Del Prat 07






Hola tots!!
Abans d'ahir pel matí es va cel·lebrar el triatló del Prat on hi vem anar tres membres del nostre club, l'ernest Giròs com a cap de files, el Xavi Garcia i una servidora, Òscar Gómez...
Vem haver de matinar ja que la carretera era totalment tencada al transit, un luxe en triatlons últimament, i aquesta quedava tencada a les 8 del matí amb lo que si volies deixar el cotxe aprop de boxes havies d'arribar abans i aixi ho vem fer, vem poder escalfar bé, veure la primera sortida de noies, no federats i Veterans 2. En aquesta sortida vem veure a la Olivia fotent canya... segurament que va acabar més contenta que amb el triatló de Banyoles.
En quant van sortir tots de la primera transició vem entrar els federats a boxes, preparar-ho tot i a escalfar a l'aigua...Per sorpresa meva aquest any per corrents o jo que se que hi havia uns 50 metres en que l'aigua t'arribava fins el genoll com a Vilanova, cosa que a mi no m'agrada, al company Ernest si, també els agrada als que són bons corredors com el Pep... no?? per que diuen que té la seva gràcia i la seva tècnica... a mi m'agrada saltar dintre l'aigua i començar a nedar...
Comença la prova, correm i a nedar... per sorpresa meva arribo a la primera boya amb molt poca gent, el meu pensament va ser que be que vas, si que nedes ràpid, però després vaig saber que va a tornar a passar com a Banyoles... desgraciadament molta gent es va saltar la primera... increïble però cert, no entenc als tramposos... però jo a la meva... giro i cap a la segona boya i veig que jo vaig recte cap aquesta i la gent va cap a l'esquerra i jo pensant s'han desorientat i després hauran de toranr cap a la dreta...però no, es van saltar també la segona boya... increïble... quin fàstig, jo a lo meu... després parlant amb una jutge ens va dir que el Sergi Noguera(jutge famós en el món del triatló...) que estava a la barca va estar apunt de suspendre la prova... llàstima que no ho hagués fet... a veure si la gent espavila... tot i que no ho crec, el que es trampós ho seguirà sent, jo crec que seria més util un tio amb un kayak i un bon rem per anar fotent hosties als que salten boyes... a la "antigua usanza", "pica i doma"... jajajaja
Circuit de bici, ràpid com pocs, pelotons enormes, va haver-hi una caiguda espectacular en un d'ells, segons em van explicar, jo no la vaig veure, això ja sembla la Vuelta o el Tour... En aquest segment vaig anar quasi tota l'estona tirant d'un grup de quatre... si,si increïble pero totalment cert... al final va arribar un del Granollers, amiguet del Ferran que em va felicitar per haver aconseguit que millorés en el segment aquàtic... jajaja, aquest em va donar algun relleu, de totes formes vaig notar les cames carregades de la sortida del dia anterior en que vem anar amb el Pepe i un company triatleta a Gelida pujant per Corbera... Un altre aspecte espectacular d'aquest triatló i que el vaig viure a la segona volta de bici i que m'hi va fer donar compte l'Emili és que tu vas enxufat, apretant les dents i mires cap a munt i veus un avió que et passa a escasament 200 metres per sobre del teu cap... jajaja espectacular... llàstima de foto...
La cursa a peu es va fer una mica ferragosa més que res per que anaves direcció Castelldefels amb el vent frenan-t'he però quan giraves al no notar el vent que et donava d'esquenes fèia molta calor... menys mal que eren 5 kms de res...Resumint, matí agradable, triatló molt ben organitzat, però per culpa de la fede,crec jo, amb un gust agredolç per l'escandol dels saltaboyes...
Al final 1:09:24 estic content del meu rendiment... cada dia sóc més positiu... ah! finalment he decidit fer el B de Banyoles, gràcies a l'empenta d'una bona amiga... ;-))) si caic espero que em vingui a recollir... jajjaja

7 comentaris:

robert mayoral ha dit...

et vindrà a animar com a mínim no??
doncs allà ens veurem, però primer per anar fent boca a Vilanova!!!

IMMA ha dit...

Me'n alegro molt que cada vegada estiguis millor. I que hagis decidit anar al de Banyoles, molts ànims.

Jordi ha dit...

Aixins m'agrada, ...

qui vol, POT

..... a l'estil del que deia la dessuadora de l'IC07 !!!!

allà estarem compartin cursa !!

i felicitats per tenir amigues aixins, cuida-la !!!

Gabriel ha dit...

Bona cursa fiera, el B el tens a tocar

Salut

I could be... I ha dit...

Escolta CRACK!!
I la amiga aquesta no fa cap triatló? Vaja guasa, perquè si no fa cap triatló com és que t'empenta per fer el B de Banyoles? Sap l'esforç físic que suposa?
Bé, de totes maneres, fes-li cas, perquè si t'ha dit això és perquè et coneix bé i sap que faràs un bon paper... no la defraudis!!!
;-))

Ironcraig ha dit...

Robert no saps com m'agradaria que vingués el dia 30 a animar-m'he... però no se si serà possible...
Gràcies Imma, jo també estic content de poder tornar a estar competint
Jordi estarem a la sortida disfrutant de la competició i divertint-nos i no t'amoinis la cuido tot el que puc...
Gràcies gabri, a veure si mantinc els entrenos fins a la penultima setmana i acabo el B sencer...
Hola Violet!! quan de temps... que has estat de viatge?? aquesta amiga ha fet un parell de triatlons però ara no entrena gaire per que sempre té moltes coses a fer, però ja sap de que va això... Saps per que m'empenta a fer el B? doncs per que sap que em fa ilusió i sapq ue li tinc una mica de respecte a la LLD però ella confia en mi i m'ha ajudat a prendre la decisió, és un sol... i no pateixis que no la defraudaré, acabaré el B ni que sigui arrossegant-m'he... espero que no sigui tant dramàtic el tema... :-))))

Mariona ha dit...

Llàstima de no haver vingut al Prat, tenia el "tema crema solar", solucionat!!! jajajajajjaj.

Enhorabona crack, segueix així!!