dilluns, 17 de setembre del 2007

Marxa de pineda

El grup de Triatló Carinyena, Jovent, Sant Andreu i un del triatló Girona...
Com diria el Pepe... Precioooooossooooo... jajaja

Blanca a mitja pujada a vigues i riells...
El grup pujant cap a Hostalrich

Just abans de començar a baixar després de l'avituallament

Estilazo que té un... quina classe... jajaja

L'Olivella tirant...
Arribant a Pineda per l'autopista.

Hola a tots!
Aquest cap de setmana he seguit la meva preparació pel triatló B de Banyoles... Dissabte vaig fer sortideta suau amb l'àmic Pepe, vem anar fins a Llavaneres a fotren's els mític callos... jajaja i tornada accidentada cap a Barna, ja que en Pepiño va veure que tenia la llanta de les seves Kisirium esquerdada, vem anar parant a Mataró i després a Badalona aveure si veiem alguna roda bé de preu, però no, bé a Mataró ens oferien unes Bora per 1990 euros...
Al dia següent mentre estava acabant de preparar les coses a les 7 del matí em truca el Pepe que la roda que tenia antigua no anava bé i que no podia venir... jop com que ja ho tenia pensat vaig agafar els trastos i cap a Pineda. Vaig arribar allà i em vaig trobar amb un triatleta del Granollers que viu per la zona i vem estar xerrant fins començar, al poc de començar la marxa vem anar rodant comentant la jugada amb el Jordi, la Blanca i el Bufaló... companys del Triatló Carinyena, al principi va ser suau pasejant per Pineda fins que vem agafar la general cap a Hostalrich, després breda, i pujada a vigues i riells, bonica i durilla pujada i avituallament a dalt, allà vem estar parlant amb dos companys del Jovent 79, que diuen les males llengues que sembla que ens fusionarem de cara a l'any que ve... A la tornada vem anar cap a Blanes, lo únic que no em va acabar d'agradar va ser un parell de reagrupaments que vem haver de fer, que va fer que la marxa acabés a les 13,30, tot i així mitja de 28 per hora.
Ah! felicitar a la Blanca que cada dia està més forta :-))
Quan vaig acabar 40 minutets de carrera i quan vaig arribar a Barcelona 2000 metres a les Picornell per estirar... dia de matxaque total... si tingués parella faria altres coses però de moment seguiré entrenant... jajajjaa

5 comentaris:

Gabriel ha dit...

A Banyoles ja veuras com t´anirà guay amb aquests entrenos que estas fent......

Salut

robert mayoral ha dit...

bona transició!!! a Banyoles hi haurà sorpreses, crec!!!
aquesta marxa es molt patxanguera, de què eren els entrepans aquest any??? i les peces de fruita??? i de quin color la tovallola de regal?? jejejeeje

Jordi ha dit...

quina por que fas, nen!!
afluixà que si no faig una bona natació a Banyoles, no et veure per enlloc.

Salut.

Ironcraig ha dit...

Gracies Gabri, aixi ho espero, pero no vull fer gaires plans que si no es més fàcil frustrar-se :-))
Robert la marxa va estar bé, potser una mica de tranquis però ja esta bé de tant en tant mirar el paisatge... no?Ah! per cert la vaig fer d'estrangis, nom´çes vaig veure coca-cola i vaig menjaruns fruits secs
Jordi saps de sobres que sortiràs abans que jo a l'aigua... amb una mica de sort t'enganxaré a la bici...

Mariona ha dit...

Bons entrenaments!! No t'has de preocupar per res, que et sortirà de conya a Banyoles! Un petó