dimarts, 21 de maig del 2013

Rotura recte anterior...

Avui pel matí he hagut de dir adeu al meu tercer objectiu de la temporada... el Triatló de Zarautz... i per que? doncs per que de la forma mes tonta m'he lesionat...
Al poc d'entrar a la feina he entrat a una sala que estava a les fosques i no he vist que el terra estava moll, acabat de fregar... i he fotut una patinada de la Hostia... amb la mala sort que la cama esquerre m'ha quedat enrrere, això ha fet que al caure i donar el cop amb l'esquena i el cap a terra el recte anterior de la meva cama s'ha estirat massa i s'ha trencat... quin mal... de fet, el dolor ha fet que em mareges i comences a tenir calfreds... en un principi pensava que era del cop al cap, però no... era del dolor...
Un company de la feina m'ha acompanyat a la mútua i allà m'han fet les proves pertinents i m'han dit que estigui una setmana de baixa i després ja veurem com evoluciona... però està clar que per començar a correr trigaré mes de tres setmanes, bici i nedar no tant... però esta clar que en aquest temps perdre la forma i en cas d'anar a Zarautz patiria molt i potser em podria tornar a fer mal... amb lo que he decidit no anar-hi... ara una setmana de relax i després ja veurem...
Quina putada, ara que físicament em sentia bé i amb ganes després de l'Ironcat estava recuperant bé i els entrenos de la setmana passada havien estat suaus però amb punts de intensitat... que hi farem... esta clar que no és un bon moment, no només per lo esportiu... però m'hen sortiré, com he fet altres vegades ;-) i seguiré endavant... quin remei no?? ;-)


Aquesta no es la meva rotura... és una foto que he trobat per internet... algun dia he de recordar totes les lesions que he tingut... segur que podria escriure un llibre...
Bé, ja buscarem nous objectius i noves fites... ara repóssssssss...

5 comentaris:

josep-maria ha dit...

Renoi.... això si que és mala sort!!!
Però siguem positius... tornaràs a l'activitat esportiva amb més "fam" si cal!!!

Així no et trobaré a Banyoles aquest cap de setmana oi????

Ironcraig ha dit...

No crec que vagi a Banyoles Josep Maria, m'han dit que faci repos... Passa-ho bé i pensa en mi quan estiguis gaudint ;-)
A veure com torno i quan torno... ;-)

Carles ha dit...

Aprofita per menjar callos !!! Ánims Óscar !!


Att. Carles CCP

nikabike ha dit...

Noi... quina putada... paciència i quan t'hagis recuperat, quedem x escriure el llibre junts.
Ànim!!!!

Ironcraig ha dit...

Carles, si no em puc moure i cremar-los no puc menjar callos :-p ;-)
Quan em recuperi i ens veiem per la N-II parem a fer una coke ;-)