dimecres, 6 de març del 2013

Tapering...

S'acosta el dia de la Marató de BCN, el primer objectiu de la temporada... fa dos diumenges vaig còrrer la Maratest(30 kms a Badalona), un dia de molt de fred i vent... vaig poder còrrer els 30 kms a 4:50 però vaig acabar dient que 12 kms mes aquell ritme no aguantava... van aparèixer els primers dubtes... però els companys, amics i coach em van dir que tranquil que baixant el volum aquests 15 dies segur que recuperava bones sensacions i podia fer la Marató molt bé i baixar la meva marca personal...


Però diumenge passat vaig anar a còrrer la Mitja de Montornès .. vaig sortir amb la intenció d'acostar-me al 1:35... vaig sortir amb ganes i relativament fort... però al km 9 vaig tenir la primera crisi i a partir del 15-16 la cosa va empitjorar i vaig acabar amb 1:41 i força petat de cardio, les cames estaven bé... llavors va aparèixer la por de que em tornés a passar el de fa dos anys... que vaig haver de caminar en el km 30... i les meves sensacions van acabant essent bastant desagradables... tinc por d'estar sobreentrenat o de que el meu cos estigui arribant al dia D massa cansat... he tornat a consultar i he decidit fer un Tapering ben fet... descansant molt i baixant el quilometratge molt... per veure si recupero una mica i arribo en condicions el diumenge dia 15.... ;-)






2 comentaris:

josep-maria ha dit...

Segur que arribes en les bones condicions i millor sensacions....

També va ser fa dos que ens vas netejar la cara a tots a l'Ironcat!!!

Ironcraig ha dit...

jajajaja si, fa dos anys va anar molt bé l'Ironcat... però a a la Marató vaig fer-ho...mmmmm ... com ho vas dir?? ara no recordo... Marató pessima???
Tu fas la Marató Josep Maria??