dijous, 6 de desembre del 2012

Mitja de Mataró 2012, Disfrutant!!!

La setmana passada vaig anar a correr la mitja de Mataró, una de les meves mitjes preferides :-) no només pel lloc si no també pel lot de productes de neteja :-P 
Vaig anar-hi amb el Cristian i la Chiara, també vem pujar al Jordi Vilardaga, que cada any puja a correr i després es queda a dinar amb la família :-)
Diumenge passat feia força fred, així que després de dubtar vaig correr amb samarreta tèrmica, que després vaig adonar-me que em va sobrar en algun moment però no va ser mala elecció ;-)
El primer km vaig sortir suau amb la Chiara al meu costat, però ella va pensar que anavem massa ràpid i va afluixar... jo em trobava bé i el meu ritme era de 4:40- 4:45... però em volia frenar ja que pensava que en qualsevol moment fotria un pet ja que tampoc he entrenat tant com per anar aquests ritmes... i m'intentava frenar però no massa...en els creuaments amb els altres corredors em vaig creuar i animar al Victor Dobaño, al Jose-te, al Dani, a la Chiara i animant-los m'alegrava jo i gaudia de l'ambient i la cursa... en el 13 em va avançar una noia... amb la que vem anar fent la goma.... ara l'avançava jo... ara m'avançava ella... vaig passar pel km 16 en 1:16 i bones sensacions, la cosa anava bé... vaig seguir així fins al 19... llavors comença la pujada fins la meta... ai, amics... aquí la cosa va canviar... i vaig haver de posar la reductora i la idea de baixar d'1:40 va marxar ràpid del meu cap... :-) i llavors va tornar a apareixer la noia del km 13 que em va avançar al començar la pujada... jo la vaig seguir i em vaig posar al seu costat i en aquestes que passem pel 20 i jo que penso que la feina ja està feta afluixo una mica i llavors noto una ma a la meva esquena i una veu que em diu...va vinga, no afluixis... :-O era la noia del km 13... ;-) llavors s'hem va dibuixar un somriure a la cara i vaig treure forces per seguir corrent al seu costat fins els darrers metres que vaig afluixar per que passes davant meu ;-) a la línia de meta ;-) ens vem donar les gràcies, un parell de petons i no, no ens vem donar el numero de telefon... jajajajja
Al final 1:41:44 bon temps per ser la primera i sobretot bones sensacions, m'ho vaig passar molt bé  i poques molèsties :-)
Propera estació diumenge que ve mitja marató de l'Espirall a Vilafranca :-) fa 7 anys que no corro allà.





2 comentaris:

Anònim ha dit...

És el que té anar amb calça curta, que lligues amb tooootes les noies, amb aquestes cames increïbles que tens ;-)
Saps què? Llegint els últims posts m'he adonat que has canviat en el teu plantejament esportiu i ara es nota que disfrutes, vas a passar-ho bé i no ha fer cap marca. Me n'alegro per tu i em queda tant per aprendre de tu.... TPD

Ironcraig ha dit...

jajajaja calça curta?? aquesta frase és molt anyiga no?? deus ser de la generació del meu pare... ajjaja
M'algrat molta gent no ho enten crec que l'esport és per gaudir no per patir... i això intento fer :-)
Vols venir a fer esport amb mi?? potser la cursa dels nassos??
EPAC