dimarts, 8 de maig del 2012

Triatló de Sitges 2012

Diumenge vaig participar al triatló de Sitges després de 5 anys... de fet només hi he participat en dugues ocasions el 2007 i aquest any.
Les diferencies són importants... sobretot en els temps... en el 2007 vaig anar 10 minuts més ràpid... :-O ;-) llavors el vaig fer en 1:09 i aquest any en 1:19... cada any vaig a menys...
I aquell el recordo amb molt bon gust de boca, va ser per mi, el triatló perfecte... per qui tingui curiositat aquí està el post d'aquell any... http://sprintcraig.blogspot.com.es/2007/10/el-triatl-perfecte.html
Aquest any ha sigut diferent... només estic fent bici, i no massa, quasi no corro per l'artrosi de cadera i no tinc gens de ganes de nedar i quasi no hi vaig... tot i així he gaudit molt de la cursa.
Aigua freda de nassos, però quan ja portes 200 metres oblides el fred, he nedat apartat del mogollon, com sempre... m'he obert a la dreta i anar fent, una mica lent però tampoc tant... la bici pensava que m'aniria millor però no ha estat així... les pujades segueixen essent la meva assignatura pendent... com em costa... en aquest circuit has de fer tres vegades una pujadeta i tot i fer-les a plat no he anat ràpid... i la cursa a peu curiosament m'he trobat força bé per lo poc que estic corrent.
Al final content d'haver pogut fer aquest triatló i d'estar pensant ne fer-ne algun mes aviat... potser Mataró.
Corrents pel passeig ;-)

 Amb els Picornells... Jesus fent el gracios...

 Trio calaberas...

 L'albert m'ha guanyat el primer combat... ;-)


Sortint de l'aigua mig marejat del fred...
 Quin estil que tinc... jajjaja

2 comentaris:

josep-maria ha dit...

Enhorabona!!!!! i a pel proper objectiu!!!!!

Per cert, et trobarem a faltar dissabte.

I sort que el Coll Formic no es mou!!!!

Ironcraig ha dit...

Josep Maria!!!
Molta sort dissabte i a per totes!!!
jajajaja tens raó... sóc una mica impresentable... tenim el Coll Formic pendent... aixxxx... :-)