diumenge, 5 de juny del 2011

Campions de la Lliga de basquet i altres

Realment aquest any, esportivament parlant està essent un dels millors que jo recordi :-) 
La lesió de l'any passat ha quedat oblidada, tot i que de tant en tant recordo que està per allà... 
Evidentment fotre-li canya al cos fa que de tant en tant es resenteixi, però to i això va aguantant...
Vaig començar fent mitges maratons, després la Marató, després el Triatló de terres de l'Ebre, després el Ironcat i la setmana passada vem guanyar la lliga de basquet... UUeeeeeeeee
Quin any més divertit fent esport... avui he fet el Aquatló de Mataró, han suspès la bici pk plovia... ja els val... i Dissabte que ve tornaré a Zarautz, com cada any des de fa quatre... no les tinc totes pk hi ha un besso que no s'acaba de recuperar des de l'Ironcat i ni física ni psiquicament tinc ganes ni gaire esma per entrenar... tinc la sensació que ja tinc la temporada feta... jajaja Bé, però aquesta darrera setmana he entrenat una mica mes i aquests entrenaments mes l'entrenament de l'Ironcat farà que pugui acabar i tenir un altre samarreta de Finisher de Zarautz... :-)
Ah! i el més important, em fotré un xuleton impressionant... jajjaaja
Apa, us deixo unes fotos que he trobat de l'Ironcat, una de la Marató de BCN  i les de la final del Basquet ;-)
Ah! i les de la cel.lebració de la Champions del Barçaaaaaaaaaaaa ;-)
















3 comentaris:

nikabike ha dit...

Si ja t'ho he dit avui a Mataró... estàs que te sales!!!! Felicitats x tots els objectius assolits i a lluitar pels que venen.... i MOLTA SORT QA ZARAUTZ!!!!!! I tema bàsquet..... quien tuvo, retuvo ;-)

Jordi ha dit...

Enhorabona per la temporada !!!
I Zarautz a gaudir, i a veure quin any m'hi portes!! que ho tinc pendent ;-)))

Salut i km's, i a seguir gaudint del camí

ah!! fotos molt xules, sobre tot la de l'aigua i les de la bici acoplat.

Ironcraig ha dit...

Moltes gràcies a tots dos,
I moltes felicitats a tots dos.
Una per anar sortint del puto tunel... ;-) :-O
I l'altre pel seu 11è Ironman, ets l'idol de molts entre els que m'hi incloc :-)
L'any que ve has de venir a Zarautz :-)nque total, per tu serà un passeig... :-)