diumenge, 7 de novembre del 2010

Pujada i baixada a Guanta 2010




Aquest matí he anat a correr la cursa de Sentmenat, l'objectiu?? coneixer una cursa a la que mai havia anat i entrenar una miqueta pujadetes de cara a la cursa de Collserola :-)
He anat a la cursa amb la meva germana, la Eva, que aquest cap de setmana ha vingut a Barcelona, durant la pujada amb cotxe hem pogut parlar de temes interesants, llàstima que ene l tram final no he pogut estar massa per ella ja que no tenia clar com arribar aquest poble d'una zona que no coneixo massa ;-)
Al arribar deseguida he vist als companys del Carinyena, que em sembla que aquest any canvien de nom :-) he agafat el dorsal i ens hem fet la foto de rigor ;-) després escalfar una mica i cap a al sortida.
Com que en un principi m'ho anava a prendre amb calma he anat a la part de darrera de la sortida amb les noies Carinyena, només sortir he vist que la Eli sortia forta amb el seu amic Pedrito, i m'he dit, vinga ves amb aquests dos... :-9 i així ho he fet, anavem avançant a bastanta gent i en un moment que la Eli no ha pogut passar m'he posat jo devant i he anat agafant un ritme alegre però sense forçar, anava pujant i em trobava bé, del km 4 al 6 ha estat el troç que m'ha costat més, però m'havien dit que després tot era baixada excepte algun tobogan...  al donar la volta com que em trobava bé he apretat a la baixada i m'he deixat anar... fins al km 9 i mig he anat fantàstic però allà el meu femoral, que es va contracturar el dia que vaig anar a fer la mitja del Mediterrani s'ha començat a queixar i m'ha agafat por a que es tornés a contracturar... així que he hagut de baixar el ritme... m'ha avançat bastanta gent en aquests darrers 3 kms
però he aconsseguit arribar a la meta força sencer i en menys d'una hora :-) a un ritme de 4:46 força bé pel meu ritme habitual i després de la lesió que m'ha tingut fotut des de el Març... :-) ara he  recuperar aquest femoral, aquesta setmana he corregut cuatre dies i menys el dilluns els altres tres he forçat un pel massa... es el que passa quan un es troba bé... la setmana que bé hauré de tornar a afluixar... mecatxiiis.
La tornada fins a casa l'he fet en bici i aquí si que hi ha hagut moments durillos... tenia vent en contra i tot el trajecte fins arribar a Tarrassa un constant puja i baixa que em sembla que no li ha agradat gaire a la meva cama... :-(
Al final he arribat a casa content i petadillo :-)
Ah! he d'agrair a la Montse que m'ha portat la bossa de la Mitja de Gava que no vaig poder correr al Febrer... per sort li havia tret la pols... jajjaja gràcies Frank i Montse.

3 comentaris:

Elisenda ha dit...

Cuida't i cuida el teu femoral ;.))
Ens veiem a Collserola!

Eli

Montseta ha dit...

Cuerpassssso, tot un plaer tornar a coincidir un altre cop amb tú i conèixer a l´Eva.
Per cert, m´alegro que comencis la temporada així de fort, i com diu la Caipirinya cuida molt el teu femoral.
Petons.

Montse.

Ironcraig ha dit...

Gracies guapissimes ;-) si em recupero be ens veiem a Collserola si no mes endavant :-)