diumenge, 30 de maig del 2010

Triatló de Mataró 2010







Anar fent, aquesta és la meva sensació després de correr avui el triatló de Mataró.
He arribat bé, amb temps, amb calma, he pogut escalfar bé, no estic al 100 per cent però les sensacions eren bones.
Escalfem al mar... mmmm impressionant, m'encanta la sensació de l'aigua fresqueta del Maig,Juny... em poso al costat esquerre, seguint la meva tàctica d'esquivar les osties, m'hes igual fer uns metres de més mentre vagi tranquil i sense cops, la cosa rutlla, em noto bé, vaig nedant relaxat, buscant la bpoya cada sis vuit braçades com marquen els cànons del triatló, arribo a la Boya i faig el gir obert per l'esquerre, a les 4-5 braçades veig un payo al costat amb el gorro 172... ostres però aquest no és el xavi Ensenyat??? que fot aquí?? em soprenc i segueixo a lo meu, vaig mirant el fons marí net, transparent, segueixo nedant bé, ràpidament arribo a la sorra, surto i cap a boxes, pugen les pulsacions... 
Avui ha sigut un d'aquells dies que m'he barallat amb el neoprè, no volia sortir ... mecagum tot, sento que el Xavi passa i em fot un crit...i veig a un altre company de l'equip parat a boxes animant a la gent... :-( no entenc rés...
A la bici aquest any ens han canviat el circuit, en comptes de sortir N-II cap amunt sortim cap avall, cap problema, vaig fent, s'escapa el primer grup... normal... giro i arribant Al centre Natació Mataró m'avança el Toni Noe, un veterà que no vegis com va em diu que m'enganxi i anem a per el grup de devant... jo flipo, lo fort que està aquest home... just llavors sento soroll de bicis per terra.... uuuiiii, sempre m'esgarrif aquest soroll... s'han enganxat els de darrera... veig grups molt grans a mil per hora, em començo a acollonir i quan m'agafa un grup en comptes d'apretar per seguir-los els deixo passar prefereixo anar sol... a la segona volta veig a sis o set per terra... uiiii encara em ginyo més... hi ha molta gent i tots van amb tensió... aquest esport ja no és el que era...
Arrivem a la transició, el perill ha passat començo a correr ràpid... bé, el ritme ràpid meu que actualment és poc ràpid... :-) veig al company de feina Miquel Angel... :-) quina Ilusió, ha vingut a animar-me... jajaja vaig tirant, quan arribo al punt de gir veig que vaig fós, que estic patint... mmmmm patir? no vem quedar que passava de patir? doncs si, com que veig que no vindrà d'aquí afluixo el ritme, em relaxo i estiro més les cames, al gir de la segona volta torno a veure al Miquel Angel i em paro a fer catxondeo amb el seu fill :-) segueixo, em comença a fer mal l'esquena...grrrr adelanto a la Anne, una companyta de l'equip, li dic que es posi a roda i així ho fa, va darrera meu apretant les dens... jo no... la vaig animant fins que arrivem a meta que la faig passar davant meu, al entrar a meta es gira i m'agreiex el suport :-) busco als companys i comencem els comentaris post cursa, jajaja l'Albert està content... m'ha guanyat... ;-) Veig que he sigut l'últim noi de l'equip... :-( :-) jajaja i què? jajaja m'ho he passat bé i he aconsseguiit no patir gaire... :-)
Anem a buscar les toballoles i ens quedem a la platja una horeta i després a menjar una paella... que avui no ens ha agradat massa, car i poca quantitat de menjar... 
Propera parada triatló de Zrautz... aquest any es l'any que vaig en pitjors condicions però amb ganes de passar-m'ho bé... :-)
Com no tinc fotos de Mataré poso unes fotos de Gava que m'ha passat el company Gladidor Lucas :-)

3 comentaris:

IMMA ha dit...

no puc llegir el que publiques... entre el fons blau i la lletra taronja i que si no em poso les ulleres ultimament no veig tres en un burro... :P

Ironcraig ha dit...

Es que et fas vella Imma! jajajaja tampoc escric gaire coses interesants... :-)

nikabike ha dit...

Felicitats Óscar i contenta de veure't bé, animat i amb bones sensacions!! Ara... a per la propera!!!