diumenge, 25 d’abril del 2010

I'm Back... i anada d'olla...

L'amic Ernest

La maquina està a punt un altre any...

Els companys esperant l'esmorzar.


Amb el Barcelonista Carles :-)


El periquito Ruben... :-)

Aquest cap de setmana ha estat un cap de setmana com els d'abans de lesionar-me... he fet dugues sortides en bici i una nedada de 2000 metres a les Picornell amb neopré... i per que? doncs per que ahir vaig tenir una anada d'olla important... em vaig inscriure al triatló de Zarautz... per que? doncs per que necessito tenir un objectiu per entrenar, per que darrerament estava bastant desanimat i volia tornar a motivar-me.
Ah! i el més important... jajaja per que em moro de ganes de veure la cara de ginyats que tindran uns quants Picornells abans de començar la cursa... jajaja
Evidentment amb el meu estat, lesió és una bogeria fer el triatló de Zarautz però d'aquí un més confio en haver millorat i poder correr una mica abans de la prova i si no puc correr ho faré caminant o em retiraré... tot i que això ho dubto per que amb lo tossut que sóc va a ser que no... :-)
Les dugues sortides en bici han estat genials, la primera de dissabte vaig sortir després d'inscriure'm a Zarautz, amb el subidon... :-) i quan arribo a Gava em trobo a l'amic Ernest, que fa poc se'ns ha casat... :-) parlem i decidim anar cap a Olesa... a mig camí i veient que el ritme és una mica lent i pensant en Zarautz li proposo pujar a la Creu d'Aragall, ell no acava d'estar molt convençut però diu que si... després em va tractar d'embaucador... ;-) pugem xino, xano, fem una Coca cola i cap a casa, a la tornada vem apretar una mica, molt bon retrobament.
Avui he sortit amb el Provençalencs, ha sigut també una molt bona sortida, a l'anada hem anat alegres fins a les costes, com sempre al arribar en aquest punt campi qui pugui... en la segona pujada "l'Amiga" Asun deixa anar a una amigueta seva... "este se queda" referint-se a mi... i evidentment tenia raó, però les seves paraules m'han esperonat a anar a per ella... al final i després de molt d'esforç he aconsseguit avançar-la... ggrrrrr... :-) esmorzar a Sant Pere de Ribes i tornada cap a casa amb la reserva... per sort avui el vent el teniem de cul i a l'autovia hem anat fent relleus curts mantenint una mitja de 35-38 kms hora... quin plaer de final de sortida :-) després he anat a nedar a les Picor amb neopré com vaig fer l'any passat a la primavera 2000 mestres seguits en 35 minuts, correcte.
Demà a cuidar-me l'esquena, sessió d'acupuntura... :-O

2 comentaris:

Anònim ha dit...

és Ernest Girós o Moby Dick?

nikabike ha dit...

Óscar!! Que t'he trobat!!! jejeje
També tinc un blog :
http://nikabike.blogspot.com
Cuida't i ens veiem sobre rodes!!!