diumenge, 21 de març del 2010

Marxa del Vi i del Cava

La colla pessigolla abans de començar :-)

Aquí encara estava sencer...

El Miquel que ha fet la llarga... 140 kms

Pepe i Àlex somrients... :-)

L'Àlex amb cara de pocs amics... :-)

Pepiño inflant les rodes...

Aquest matí, molt de matí... :-( hem quedat l'Àlex, el Pepe i jo per anar a gaudir d'un matí de bici a Vilafranca.
Arribem a Vilafranca després d'un petit error de navegació per part del cap d'expedició... o sigui jo... :-)
Un cop a Vilafranca recollim els dorsals acabem d'enllestir les coses i a les 8,15 es dona la sortida... ràpidament el Pepe i jo ens quedem a la cua de "la serpiente multicolor"... :-) amb aquestes que el Pepe veu a un que te problemes amb la bici i es para a ajudar-lo... segueixo i penso que ja m'agafarà o ens trobarem a l'avituallament... mentre vaig pujant comparteixo ascenció amb la Blanca, la parella del Jordi anem xerrant i amb bastant esforç arribem a l'avituallament, allà està l'Àlex esperant-nos parlo una estona amb ell esperem al pepe però no arriba, el truco i no agafa el telefon, l'Àlex i jo seguim, anem xerrant fins el creuament de la curta o la llarga, no hi ha dubtes curta... ;-) al poc de començar un altre pujadeta l'Àlex, que està molt fort marxa amb un grup que ens adelanta, ja no el tornaré a veure fins l'arribada.
Jo segueixo pujant més que baixant intentant no defallir, sembla que després de l'avituallament m'he recuperat i estic millor, ara pujo amb més ganes i a les baixades deu ni do el ritme que porto, estic gaudint en aquest punt, per fi arribem al segon avituallament i ens diuen que només queden 18 kms i bastant favorables i així és, apreto fins el km 105 que torna a pujar una mica, arribo a meta bastant cansat però satisfet del meu rendiment i de gaudir d'una matinal ciclista.
Però el meu primer pensament ha estat joder, si amb 110 kms acabo tant petat després d'haver nedat 3800 i 180 de bici com estaré?? ufff quina por que em fa l'Ironcat...
A seguir entrenant... la setmana que ve cap a menorca d'estage amb l'Alberto... :-)