dilluns, 13 d’agost del 2007

Seguim entrenant

El Senyor president(Marc) amb actitud autoritaria... jajjja
El Santi... o el retorn d'un gran triatleta...

Hamid... no ho veu gaire clar o està sortint de l'armari... jajajaa

Aquest cap de setmana m'ha servit per observar tres coses del meu estat físic... jajjaja
Primer Dissabte després d'una sortida dura en bici amb el Marc, el Hamid, i el Santi en la que vem sortir des de la piscina del CN L'hospitalet en direcció Cornella, Molins, Rubi, Tarrassa, Castellar vem pujar fins Sant Llorenç allà vem esmorzar i la tornada la vem fer per Sabadell i pujada per l'arrabassada fins a Vallvidrera i cap a casa. Total 112 kms de pujadetes i baixadetes, bé doncs després d'aquesta sortideta vaig arribar a la conclusió de que he fet un bon treball de fons fisic, tot i que em falta potència i força acabo les sortides bé fisicament i a mesura que els altres "van caient", jo aguanto i vaig fent... com les Duracell... jajajaj el meu atac pujant l'arrabassada va ser increïble... jajajja aque si Marc??
Segon; A l'aigua estic lent de nassos... es nota que ja no entreno en grup i que quan vaig a les picornell em dedico massa a fer tirades llargues i tècnica... a partir d'aquesta setmana començaré a treballar, de nou, la velocitat... uff quin pal, no m'agrada gens Retxinar :-)))
Tercer i potser la més important... L'Aquiles aguanta i no només això si no que poques vegades em molesta el Maleol que és el que em donava pel cul, tocaré fusta... ahir vaig sortir a correr una horeta per la tarda per Collserola fent pujades i baixades i no m'hen vaig resentir... que content que estic... ara també hauré de començar a fer series per millorar la velocitat en la cursa a peu...
Cap de setmana entrenant força per arribar mitjanament bé a Banyoles.

1 comentari:

robert mayoral ha dit...

això, això, posa't finet per Banyoles que promet ser un marica l'últim dels bons!!!
bon entrenament per les meves terres, a que molen!!