diumenge, 10 de juny del 2007

Sensacions...




Avui he participat en el triatló olimpic de Salou i la veritat és que sortin els temps de la prova sense més que les sensacions que he tingut les coses no han anat massa bé... per que? doncs crec que el meu coco no estava preparat per un Olimpic, per problemes personals que he tingut aquesta setmana i per que no te res a veure un spring amb un Olimpic.
primer gran error, avui he estrenat ulleres de nadar sense haber-les portat mai, això ho havia fer en altres tris però avui m'ha sortit malament per que quan m'he tirat a l'aigua a provar-les semblava que tot funcionava però a l'hora de la veritat quan ha començat la prova m'entrava bastanta aigua, total m'he començat a posar nerviós, aquí també penso que ha afectat el que us he comentat dels problemes personals, per que m'ha agafat com una angoixa que em fèia dificil respirar...m'he parat unes quantes vegades a respirar, mica en mica he aconseguit anar-m'he calmant i he anat nedant millor, però també parantn a treure'm aigua de les ulleres, i nedant amb la calma, no m'he pogut exprimir com a mi m'agrada en aquest segment de la prova.
Al sortir de l'aigua i pujar a la bici les sensacions han seguit sent no gaire bones, notava que no tenia força a les cames i aixi com a Mataró vaig aguantar el grup sense massa problemes aquí m'ha estat del tot impossible, hi havia un parell de pujadetes que se m'han atravessat les 5 vegades, cadascuna, que les he pujat... a sobre els gamilligueros m'anaven adelantant com si res :-(( en kel ha sortit abans que jo de l'aigua i crec que el gabri també, a la primera volta m'ha adelantat en Bou i a la segona en Carles, i també tots els comapnys del meu equip, l'Ernest ha sortit molt bé de l'aigua, com sempre, i el Dani i el xavi m'han adelantat a la segona volta... total que veure que tanta gent m'adelantava i que no podia aguantar cap grup de bici encara m'ha deprimit més, m'ha recordat que segueixo essent un patata en bici.
La cursa a peu he anat bastant lent i la calor ha fet que s'hem fes inacabable la competició, però al final he acabat i estic content haber-ho aconseguit després de que a L'octubre del 2005 fes el meu últim triatló Olimpic.

5 comentaris:

Ironyoyito ha dit...

Problemes personals??? Tu tiu tens una vida interior massa intensa
:-)))

A mi quan em poso el dorsal se m'acaben tots els problemes...

Estem per gaudir!!!

Animat, xavalot...I pensa que podria haver estat pitjor si jo hagués corregut :-))))

Ironcraig ha dit...

Ke kabrooooooooon... ja ho se que serà pitjor quan em passis a la bici o corrents.
A sobre l'Adria es fotra un fart de riure de mi... jajajja

Pep ha dit...

Recorda que JO MAI ET PASSARÉ EN BICI... :-)))))

Andreu ha dit...

Si, veig que ja estas fet una maquina.
Ens veien.
Andreu

Gabriel ha dit...

Anims fiera i a veure si ens passes la foto.

Salut