diumenge, 1 de juliol del 2007

Entreno d'estiu


El Ferran i el presi de l'hospitalet... grans persones i bons triatletes...


Els companys del triatló L'hospitalet, el Javi en primer pla...

Aquest amtí hem fet un entreno durillo... tot ha començat a les 8,30 quan hem kedat amb el Ferran i el Roger devant de casa meva... :-))) dsprés ens hem juntat amb la trupe del triatló l'hospitalet, el Rafa, el Marc, El Javi i el Paco, tots set hem fet via cap a Vilanova fins a peu de costes hem anat tots junts però allà ja via libre o marica l'últim... Al arribar a Vilanova mitja de 28, nosta mal... no? Un cop allà ens han marcat per fer la travessa i som-hi cap a l'aigua, la competició ha estat bé, jo he fet una travessa creixent, he anat augmentant el ritme poc a poc, de totes maneres no he fet gaira bona marca... crec que 24 i pico, però m'ho he passat bé i no he acabat mort.
Abans de tornar coca-cola amb patates i cap a la carretera, la tornada en principi es preveia suau i tranquileta però al arribar a costa i després de repostar aigua i veguda isotònica altre cop marica l'últim, ha estat bé tot i que hi havia molts cotxes a la carretera, quan hem arribat a l'autovia el Ferran i jo ens hem posat a 35-38 i aixi fina a Barna... un bon entreno... dutxa i migdiada, impressionant.
Aquesta setmana aprofitaré per fer més entrenos ja que he agafat vacances. Fantàstic.

3 comentaris:

Ferran Heredia ha dit...

A veure em sembla que haviem quedat a la Plaça Cerdà i no a casa teva no???

Per cert no expliques com anaves de rebentat per l'autovia que et vaig tenir que portar a roda tota l'estona???

Vaja fistro de cronica, inventada i sense rigor

Ironcraig ha dit...

ke kabroooon jajaja

Ferran Heredia ha dit...

A la propera foto avisa que em pentinaré............