diumenge, 17 de juny del 2007

Manresa forever...

Corrent al parc de l'agulla
El sub 23 m'agafa... :-)))
Que xula que és la bici... jajjaja
La foto amb l'Emili just abans de començar.
Realment aquest és un altre dels tris que m'agraden del circuit i sempre que puc hi he anat, de fet aquesta és la 4a vegada que hi participo i sopresa... he fet el millor temps de les quatre, de fet el canvi qualitatiu que estic experimentant aquest any bé donat per la millora en la bici. Corrents estic tornant a fer els mateixos temps que abans de la lessió i nedant sembla que estic estancat... però vaig sortir abans de l'aigua que en Kel(que li vaig estar tocant els peuets des de la primera boya... jajjaja).
Aquest any el pique el vaig tenir amb el sub 23 del club l'Òscar urrutia, que va estar a punt d'atrapar-me a la cursa a peu... si arriba a durar mig km més segur que m'enganxa...
Aqui van els temps de les meves participacions a Manresa... Falta el temps del 2004 que no se per que no van sortir els meus temps a la classificació, però calculant la gent amb la que vaig acabar més o menys vaig fer 1:17
151 GOMEZ, OSCAR 1:12:08 0:14:20 0:37:28 0:20:20 2007
161 GOMEZ, OSCAR 1:14:44 0:14:33 0:40:09 0:20:02 2005
180 GOMEZ, OSCAR 1:19:15 0:16:53 0:40:36 0:21:46 2003


4 comentaris:

Mariona ha dit...

Felicitats per haver tornat a la competició!!! Això de les lesions és xungo, però veig que te n'has sortit, enhorabona!

Ironcraig ha dit...

Estic treballant per acabar de fer net, però encara falta una mica, gràcies triona :-))

robert mayoral ha dit...

de moment, el que és segur és que vas en progressió, cosa que és molt bona, ara toca treballar dur per anar a tope i guanyar posicions a la Gamilliga a BCN!!

Ironcraig ha dit...

jajajjaja la gamilliga no crec que em deixeu escalar gaires posicions... esteu massa forts...