dissabte, 2 de juny del 2007

Estiiiic nervióóóóóssss


Ufff, quins nervis... avui és el dia abans del "retorno", aquest matí he sortit amb l'Asun, una companya de l'equip, hem quedat molt tard i la N-II estava molt plena de cotxes, un rotllo. A mi m'han sortit 72 kms, a una mitja de 24, hem anat xino-xano, xerrant i a la tornada amb el vent de cara, quan he arribat a casa he sortit a pasejar a la Nura(la meva gossa) i quan he arribat he netejat la bici, l'he engrassat i ja està apunt per demà, després m'he posat a preparar-ho tot i tot d'omplegat se m'ha plantejat un dilema ja que tinc un mono fastskin que hem vaig comprar l'any passat, un Sauconi que també hem vaig comprar fa poc i el mono de l'equip... quin trio?? em fèia molta ilusió estrenar el fastskin, però al final he pensat que millor competir amb el mono de l'equip que si no el Dani s'emprenyarà amb mi... jejejeje
Ara m'estic fent una mica de pasta per sopar i a dormir aviat, demà a les 9,30 sortida.