dimarts, 12 de juny del 2007

Valoració salou

Sortint a correr... encara quedaven 10 kms...

Arribant a la T2... que fotut que anava...



Impressionant foto... tirant del grup... jajajaj


Els companys de la gamilliga


Els companys del triatló Cariñena BCN


Després de la negativitat de la meva valoració del tri de Salou per les sensacions que vaig tenir ara crec que és de justícia fer una valoració més objectiva des de la distància temporal...
Primer; La lessió
Fa 20 dies em diuen que faria el triatló olimpic de salou i no m'ho hagués cregut ni borratxo :-)) per lo tant estic mooolt content d'haver acabat la competició.
Segon; el temps
184 713 GOMEZ PAU, OSCAR TRIATLO CARIÑENA 02:32:00 00:27:19 01:12:51 00:51:50

La veritat és que el temps que vaig fer és el que fèia habitualment a triatlons Olimpics per lo tant he d'estar mooolt content també... vaig nedar lent per l'angoixa i l'aigua que m'entrava a les ulleres i vaig correr lent, però tampoc corro gaire més ràpid i la bici si que la vaig fer una mica millor de lo habitual.
Tercer; La gent
Una de les coses que m'agraden més dels triatlons és xerrar amb els companys d'esport, veure a les triatletes... :-))) i explicar-nos batalletes i fer catxondeo... també per això hauria d'estar moooolt content.
En resum; he de ser menys exigent i ser capaç de gaudir més de l'activitat esportiva, sense pensar en els resultats que per un esportista d'una, mica en mica, abançada edat i que cap d'aquests esports els pràctico desde fa gaires anys està moooolt bé.

8 comentaris:

Ferran Heredia ha dit...

MOlt bé, Oscar
tens tota la raó, ja estaves acollonit per Mataró així que has d'anar sense cap pressió a les curses, que es el nostre Hobby.....

PD Al blog et falta un comptador dels dies que et falten per l'IRONCAT 2008 ;-)

Ironyoyito ha dit...

ets el meu ídol, passes de la foscor a la llum més intensa com si res...

Va mort, que et tinc en el punt de mira!!!

:-))))

Ironcraig ha dit...

jajajaja gracies a tots dos... lo del comptador més endevant... Ah! per canviar el mal rotllo han hagut de passar dos dies... jejjejej

IMMA ha dit...

Amb el que et vaig animar i a sobre tens pensaments negatius!!??! JA ET VAL!!!

Pep ha dit...

Nomes em vas treure 4' de merd...???

Tiu, ets presa fàcil...

Ja t'ho he dit tants cops que puc anar per tu.... TIU, ETS MOOT GRAN !!

Ironcraig ha dit...

Es veritat Inma, em vas animar molt.... però una mica negativament... no??
I tu Peo ja pots agafar la bici si no ho tens negre per agafar-me... jaja

robert mayoral ha dit...

veus com plores massa!!!
no et subestimis tant, a més sortint a disfrutar surten curses similars a quan estaves en forma...quina sera la propera?
ens veiem a Manresa o què=?

Ironcraig ha dit...

Doncs si Robert, tenies raó, bé de fet ja ho sabia però a vegades un perd de vista que l'esport està per divartir-se i coneixer gent amb la que comparteixes moments esportius... :-))