dijous, 26 de juliol del 2007

Les vacances a Es Grao

Unes fotos de les vacances a Es Grao... les vacances ja s'acaven, dilluns torno a currar... :-((( mecagum tot...

Es Grao des de la platja de Cala'n Vidrie
A primera Hora...
Surt el sol a Es Grao
A la platja dels Tamarells amb El meu pare, el Ferran i la Mariona
Passeig en barca amb la Nura...
Es Jaleo de mercadal... quina canya... subidon, subidon...
Nedant al mar amb la Nura, només em van picar quatre meduses...
Prenent el sol a la terrassa... això si que és vida.

8 comentaris:

Gabriel ha dit...

Vaja vidorra!!!! Que no sigui massa dur el retorn a la vida normal.

Ironcraig ha dit...

Mecagum tot!! estic fins els c_____s... :-))
Vull marxar a menorcaaaaa again...

robert mayoral ha dit...

amb aquestes vacances que t'has fotut ja pots tornar a currar ben de gust, ja!!!
aque sigui lleu!

Mariona ha dit...

Quines vacancetes!! Quina envejaaaaaaaaaa... N'hi ha que som uns pringats i no tenim vacances...

IMMA ha dit...

Quines vacances mes xules, jo tinc ganes de disfrutar les meves. Les ben necessito...

keLermAn ha dit...

que gordo estas cabron! jejejjee!

A veure si presentem la Nura al Ramon! :P

Salut!

Ironcraig ha dit...

ufff, crec que hauré de fer alguna entrada al blog per que sempre que veig les fotos m'anyoro de Menorca i em venen ganes d'engegar-ho tot i anar cap allà... :-(((

Ironcraig ha dit...

Ah! per cert Gordu tu kabroooonn :-)))
Mariona cada dia ets més mentidera... ja et val...