diumenge, 8 de juliol del 2007

Primer intent

Final de trajecte St. Quirze de basora
El Ferran va fotut
Jo posant per la foto...
El Ferran que no se que mira...
El Pepe esmorzant
La carretera "preciooosa" com diu el pepe
Els dos companys de sortida

Arribant a castellterçol

Ahir va ser el primer intent de pujar a Puigcerdà des de Barcelona i l'intent va ser fallit... però hi tornarem.
Ens vem trobar a les 6,25 del matí a Fabra i Puig el Pepe, el Ferran I jo, tot just començava a clarejar el dia, la ruta que vem fer va ser dura però molt bonica, per començar C-17 fins a la sortida de Caldes, jo només havia dormit dues hores i mitja i no m'havia donat temps a esmorzar amb lo que anava vigilant com estava el meu cos, a partir de Caldes la carretera no va deixar de pujar quasi mai... o sigui lo pitjor que porto jo, pujar...Abans d'arribar a Caldes vaig adonar-me que la roda de darrera la portava fluixa i vem parar a inflar-la, ultimament m'està donant problemes el ditxós tubular.
Durant tota la pujada quasi tota l'estona anava amb el 21 o el 23, de fet porto un 11-23, si, ja se que sóc un pel agossarat.
La pujada fins sant Feliu s'em va fer bastant ferragosa, però després fins arribar a Castellterçol força bé, inclús em vaig permetre tirar unes fotos... Quan vaig tenir el meu moment dur i de crisi va ser a la pujada que hi ha a la sortida de Moià per anar cap a l'Estany, en aquell moment vaig estar apunt de parar o fins i tot d'anar per terra portava un globo important, però vaig agafar una barreta i tot i tenir la boca seca i pastosa vaig conseguir empassar-me dos troços d'aquella pasta que tenia a la boca... em va anar bé i el meu cos va reaccionar en poc temps... primera crisi superada, vem parar a l'estany a comprar aigua, veure unes coca-coles i mirar el mapa, allà vem decidir anar cap a Vic per agafar la general cap a Ripoll, descartant la idea inicial que era anar cap avinyó, perafita... la ruta que ens va recomenar en Carles.
Vem continuar per una carretereta xulissima, amb pujades i baixades, però molt bonica.
A Santa maria de riuprimer vem parar a esmorzar unes butifarres amb pa amb tomaquet i una tapa de pop... resultat 36 euros.. vaya robo ens van fotre.
A partir de l'esmorzar va ser quan millor em vaig trobar, baixada cap a vic, i agafem la carretera cap a Ripoll(35 kms), el Ferran diu que farem 200 kms, jo que veig un cartell que falten 100 per puigcerdà i m'esborrono, però faig callar al Ferran i segueixo endevant...
Al cap d'una estona Veig que el Ferran es queda... que passa? l'esperem, ens diu que li fa mal el costat, mal rotllo, parem a una benzinera i va al servei a veure si és de l'estomac, jo de pas inflo la roda del darrera, per fi queda ben inflada, ja era hora, tota l'estona he anat amb la roda fluixa. El Ferran fa mala cara, còlic?? Seguim.
El Ferran segueix amb dolor, el pepe em diu que tiri que ell es queda amb el Ferran i jo que estic molt bé arrenco i faig uns 10 kms apretant, paro just després de la sortida de st quirze de besora sota un pont, la calor que fa ja és important... al cpa d'uns 3 minuts arriba el Pepe i em diu que el Ferran ha anat cap a l'estació de Renfe. Girem cua i baixem cap a l'estació, quan arribem veiem al ferran que s'ha recuperat i que diu de seguir, però al final donem per finalitzat l'intent de pujar a puigcerdà... un altre cop serà, just arriba el tren i l'agafem, a les 14,30 arribem a Barna, Final de trajecte.

4 comentaris:

Ironyoyito ha dit...

Bueno, veig que al menys vau esmorzar de conya, no?? A la propera hi arribareu segur!!!

Mariona ha dit...

Veus??????? A la Plana de Vic s'hi endrapa d'allò més bé!!! Preteníeu fer Barcelona-Puigcerdà? Us penseu que això és el Tour??

Ironcraig ha dit...

si vam jalar bé a partir de llavors era quan millor estava...
Per cert Triona quan vam passar per vic vaig pensar en tu i que t'hagués pogut avisar i ens haguessis acompanyat un troç...però segur que estaves recuperan-t'he de la festa nocturna....

FRANK JIMENEZ ha dit...

si us esperu a l'any que ve el St Andreu ho fa cada any. podeu aprofitar el rebufo del grup i anar pel dret ( x granollers )
ciao frank