dissabte, 10 d’abril del 2010

STOP




Finalment he decidit parar i mirar d'arreglar els meus problemes físics... a veure si faig net...
Dono per aturada la temporada... de moment he recuperat la pasta de Banyoles, ara falta recuperar la de l'Ironcat i la de la Remences... tot i que aquesta esperaré fins a últim moment... per sort no em vaig inscriure a Zarautz i no vaig gastar més diners en inscripcions en aquest esport de pijos en el que ens movem... però per parlar d'això ja ho faré en un altre post...
Tinc dos lesions que són el que m'han fet parar.
Una l'estic tractant per la seguretat social, que és una rotura fibrilar o tendinitis aguda en la meva ma dreta, aquesta lesió me la vaig fer arribant de Menorca amb la maleta de la bici, va ser fent un mal gest... m'han dit de fer repòs entre 10-15 dies, gel i antiinflamatoris.
L'altre és la més xunga i que porto arrossegant fa més temps és la lessio de la cama, esquena, aquesta me l'estic tractant per la mútua de la federació de triatló, justament ahir vaig anar a al creu blanca i el doctor que em va visitar deseguida va fer un diagnòstic ja que diu que els simptomes són claríssims, em va dir que tins una inflamació de la inserció de la L5, que farem una resonància per confirmar-ho, si la mútua ho aprova i després farem el tractament, que serà una infiltració repòs relatiu i rrecuperació... bé, ja veurem que diuen...
Uff vaya rotllo he escrit... :-(
Resumint... que estic fet un saldo... alguien me compra?? jajaja
Avui és dissabte pel matí estic aquí sentat davant de l'ordinador i hauria d'estar rodant per la carretera preparant l'Ironcat... intentaré ser positiu i pensaré en que l'any que ve serà que si... :-)

5 comentaris:

Richard Calle ha dit...

Oscar, no et ratllis... has fet bé... recuperat perque sino no disfrutaràs d'això...

Anims i a tope !

agmtri ha dit...

Companyyyy!!
Estic amb Richard i moltes vegades crec que t'ho he dit...aixo es per passarho be, ara amb aquest temps recuperaras les energies suficients per disfrutar de debo i veuras que tot sortira millor...ens veiem et dec el CD
1abraçada+

ruben ha dit...

Xatu!! Els diners de Remences no els demanis, que et vens amb nosaltres!!! Fer la curta de Remences es un passeig i t'anira be, home. Encara queda un mes...

ANIMS!!

Ironcraig ha dit...

Gràcies per les vostres paraules Gladiadors... Richard tu entrena que a l'Octubre marxem a Hawai... :-)
Alberto et truco i quedem... :-)
Menorca forever... :-)

Ironcraig ha dit...

Ruben ja saps que m'agrada molt la Remences i per poc que pugui vindré a fer el que sigui, tot depen de si m'han començat a arreglar o encara estic en stand by... Parlem.
Ei, que tinc els teus bidons... :-)