diumenge, 4 d’abril del 2010

7 dies 5 fars











Hola!
Ja torno a ser per Hospitalet, després de passar una setmaneta per terres menorquines... la veritat és que han estat uns dies molt agradables, els 5 primers els vaig compartir amb l'àmic i company triatleta del Prat Triatló, el Gladiador Alberto Gómez, gran admirador de la tasca dels empresaris de l'estat... en aquests dies hem caminat, hem donat de menjar als cavalls, hem fet una sortideta en Kayak, hem fet moltes fotos buscant la llum bona i hem sortit en bici...
Amb ell vem fer quatre dies a 100 kms per dia en bici, amb ell vem visitar tres dels 5 fars que hi ha a l'illa de Menorca, essent un dels dies el record de kilometratge amb 162, impressionant... :-) però va haver un dels dies de vent que vem patir més. Tots els dies hem sortit a passar-ho bé, fent molts kms i gaudint de l'illa fent, fotos i en pocs moments apretant les dents o fent series... :-) a l'espera de que em passi el cd amb les fotos he posat les que vaig fer jo els dies en que ell ja no hi era, en aquests dies vaig acabar de completar la serie de 5/5 fars visitats en aquests 7 dies... :-)
Un bon volum de kms de bici (540) la única nota negativa ha estat l'intent de cursa a peu que vaig fer en el que vaig poder comprovar que el nervi ciàtic em segueix fent mal quan corro, més després de l'esforç, durant vaig fent... amb bici per sort no em molesta... aquest aspecte em puteja ja que hauria d'estar corrent més per L'Ironcat però no puc... ja no se que fer... porto dos mesos amb la lessió aquesta i el temps de preparació s'escursa... bé, el que tinc clar és que sortiré a nedar i fer la bici, el correr ja en parlarem...

1 comentari:

agmtri ha dit...

Aventuras, diversion, risas, relajacion, paz, tranquilidad, anotaciones no-capitalistas...que mas se puede pedir, gracias por abrir casa teva a un capitalista diferente...1 abrazo te debo el CD para que actualizes de verdad con fotos made in agmtri y algunas de Oscar Gomez