diumenge, 18 d’abril del 2010

Discopatia lumbar grau I entre L5-S1

Ja se el que em passa... i el metge que em va visitar em va dir el que tenia que fer... no fer allò que em faci mal... concretament el que em provoca més dolor és correr... que bici i nedar ho puc fer, tot i que aquest cap de setmana he comprovat que també em fa mal després de fer bici... :-( també em va dir que segueixi amb el Voltaren, calor i va demanar recuperació, que ara falta que els de la mútua de la Federació ho acceptin... Per cert, en altres ocasions no ha funcionat la mútua de la Federació, però aquesta vegada si. Però... quan de temps?quan estarà bé? el metge em va dir que aquest problema físic el té la majoria de gent de la meva edat... i ni se n'enteren per que no fan esport d'una forma tant intensa com els que practiquem aquest esport de sonats que és el Triatló... ;-)
O sigui que la temporada queda en el aire... a l'espera de que millori la meva esquena... bé, haurem de fer altres coses... és una putada però és el que hi ha. Per sort l'altre problema, el del Braç ja està quasi curat.
Bé, això és tot per ara... seguirem informant... :-)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs aquest estiu a fer travessies, OK?

Dani (Picor)

Ironcraig ha dit...

Doncs és una opció... la de Sitges és la que més m'agrada... ;-)

jag75 ha dit...

óscar!!!
a recuperar-se i si vols fer alguna sortideta en bici quan no tinguis molèsties, jo encantat

una abraçada i ànims

Ironcraig ha dit...

Ok, Jordi, tenim pendent sessió natatoria i sortideta bici... :-) se'ns acumula la feina... jajaja