dijous, 28 de gener del 2010

Preparant la Marató de BCN








Hola avui tinc la sensació de estar començant a patir en els entrenaments per la Marató, ja que estic corrents, 50-60 kms a la setmana, cosa que crec que mai havia fet i no veieu com cansa això de correr tants kilòmetres i cada dia hi ha un muscle o un tendó del meu cos que em fa mal, però estic content per que estic complint amb els entrenos que ens marca el Joan, el nostre entrenador. Avui després de que ahir fessim un entreno de Fartlecks al començar a correr he tingut la sensació que el meu cos grinyolava i em feia mal tot al final he aconsseguit acabar corrents 45 minuts.
M'agradaria poder anar més ràpid però tot no pot ser... :-) a la Marató intentaré mantenir el temps que vaig fer a Florència o fins i tot anar una miqueta més ràpid... :-) amb un 3:25 3:20 estaria super content, però serà dificil assolir-ho... ja veurem, encara queden 5 setmanes d'entrenaments... :-)

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola my first comment whoopee...[url=http://k9incommon.com/Jimmi1025].[/url]

SOMOS UNA BANDA ha dit...

vec que tu també tens guiris que animan els teus post, je je
anim de cara a la marató

Ironcraig ha dit...

jajaja és que som molt internacionals... :-)
Avui he anat a correr 28 kms a les aigues... estic fet pols... :-( pro de moment segueixo sencer.
Ànims a vosaltres també.

Anònim ha dit...

hey


just signed up and wanted to say hello while I read through the posts


hopefully this is just what im looking for looks like i have a lot to read.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.