divendres, 5 de febrer del 2010

Dolors...que no el nóm...






Dolors... si amics/gues, per que la gent que fem esport sempre tenim dolors, dolors musculars, dolors articulars, dolors ossis, dolors ... diuen que el dolor és Psicològic... que podem aillar el dolor de la nostre ment... però sempre tenim dolors... avui en puc contar varios... al gluti esquerre, al soli dret, a tots dos costats de l'espatlla, a la part de l'empeine del peu esquerre, al Psoas... dolors... mecagum tot, és per l'edat? és Psicològic? ...Quan tenia 20 anys fèia esport, entrenava a basquet de 19 a 23 hores, juvenil, junior, senior i abans a l'institut havia jugat a futbol i o a Basquet fent campanes a dojo i no em fèia mal rés, bé, si de tant en tant torçava un turmell, però muscularment no em fèia mal rés... dolors... tanta canya em foto? és sa fer esport? tindria dolors si no fés esport?...mmmm ... dolors... arregla plantilles, compart bambes amb amortiguació, fes estiraments... amb 20 anys portava les bambes que teniem tots, les adides TOP TEN, sense amortiguació, sense càmara d'aire ni gel, ni hosties, em canviava i sortia a jugar a basquet sense fer estiraments, corria tot el dia... ara... dolors... llavors... cap dolor... tant he maltractat el meu cos? tant poc m'he cuidat?... avui toca correr 50 minuts... i sabeu que? tinc por... de que? ... exacte... dels dolors... vaig a al fisio em fot un mal de la hostia i sembla que els dolors afluixen, desapareixen i als dos, tres dies... tornen... els dolors... joder... mecagum els putos dolors!!!
Crec que vaig començar a ser conscient dels putos dolors cap als 25, 26 anys... recordo que llavors van començar a aparèixer i quan em sentia bé i marxaven tots els dolors em sentia fort, àgil, flexible... però aquest sentiment durava poc, per que al sentir-me així forçava més la màquina i per algun lloc petava i tornaven ... els dolors... aquest any vaig tenir per alguns dies aquesta sensació de estar,sentir-me fort, àgil... però ha durat poc... ara em sento fràgil, adolorit, lent, encarcarat... per que han tornat els dolors.... físic? psicològic?muscular? l'edat? articular? tot? ... dolors... els odio, però he d'aprendre a conviure amb ells... :-)

2 comentaris:

Jordi ha dit...

no tinc paraules.. però si dolors i molts des de diumenge a l'acabar la mitja de Granollers ;-))))

Aquest club, "Dolors", deu ser el que té més associats del món mundial ;-)))))))

Cuida't machine

Ironcraig ha dit...

Tu "coet "no pots tenir dolors amb lo ràpid que vas... jajajaja
Recuperat i confio veure't abans de la Marató... i no quan m'adelantis... :-)