dissabte, 20 de febrer del 2010

Sagrada Familia 2010





















































































































La setmana passada vaig anar a fer un vol per la Sagrada Famila... aprofitant que en el més de Febrer les cues són una mica més curtes i tot s'ha de dir ... anant-hi en hores laborals, amb persones que s'atenen al servei on treballo jo, que si no, segurament a la sagrada familia no hi nairia pas... no se m'hi ha perdut rés... ;-) doncs vaig aprofitar per fer unes fotos de com van les obres i he pogut contrastar que la cosa avança... lentament però avança... :-) si contrasteu les fotos amb les que vaig fer en un post de crec que és Novembre del 2008 podreu veure l'evolució ... :-)
Com podeu veure últimament no poso gaires post esportius i és per que vaig fent cosetes però no he fet fotos... :-( i a més estic una mica fotut... tinc una sobrecàrrega al Piramidal i tota la zona del gluti esquerre... vaja que em fot mal el cul... i no puc correr... una putada a quinze dies vista de la Marató de Barcelona... de moment he descartat baixar de 3:30 i depén de com evolucioni la cosa aquesta setmana ja veurem si la corro o no... avui per començar no he anat a correr la Mitja de Gava per aquestes molesties... Ja ho diuen, lo fotut de correr una marató no és la cursa en si, si no la preparació... bé, que hi farem... intentar recuperar-me per arribar més o menys bé a L'Ironcat...

4 comentaris:

josep-maria ha dit...

Tens tota la raó "...lo fotut de correr una marató no és la cursa en si, si no la preparació...."

Jo em plantejo la marató de Barcelona com la meva darrera tirada llarga de running abans de l'ironcat.
A partir d'aquí km amb bici i alguna duatló.
Així que espero que et pugis recuperar ben aviat i segur que arribaràs en bon estat a l'ironcat..... la il·lusió per les coses ho pot tot.....

Ironcraig ha dit...

Ja ho pots dir Josep Maria. tens tota la raó, la ilusió per les coses ho pot tot... l'any passat vaig anar a Zarautz amb una tendinitis de cavall i vaig acabar la competició...
De voler fer la marató en 3:30 me la plantejaré de fer-la a ritme Ironcat... si puc correr clar.
Apa, a seguir entrenant i a cuidar-se.

Dani ha dit...

Quina merda Òscar. A veure si tens una mica de sort i com a mínim la pots fer... que t'ho mereixes després de tant esforç... i si no l'IRONCAT que tu ets un campió.

Ànims,

Dani (Picor)

Ironcraig ha dit...

Gràcies Dani! fa un més hereu tu i l'Àlex els que estaveu fotuts... ara em toca a mi... :-( a veure si em recupero abans de la Marató... :-)