dimecres, 6 de gener del 2010

L'últim repte de l'any




L'últim repte del 2009 va ser correr la Sant Silvestre de Canovelles pel matí i la de Barcelona en total 20 kms en dugues sessions... :-)
Pel matí vaig anar amb el Pepe, el seu fill el Raúl i el seu nebot l'Albert un bon grup amb ganes de fer esport... :-)



Al sortir m'ho prenc amb calma però mica en mica em vaig animant i apretant poc a poc, però al km 5 comença una pujada que m'ha frenat bastant... :-( però tot i això tinc bastant bones sensacions i per sorpresa meva aconssegueixo acabar la cursa per sota de 50 kms... 47 content.


Per la tarda tocava la San Silvestre de Barcelona, després d'un viatge amb moto amb el Ramón al darrera que volia portar ell la moto arribem a la sortida, en aquesta cursa vem parlar amb el Jordi per anar els dos disfresats del Barça, per cel.lebrar el magnific any del nostre estimat club :-)
Surto en un caixó que no em toca, molt endevant i m'avança tothom, però jo vaig bé, en algun moment el Jordi em diu que haviem quedat d'anar més lents, però ens trobem bé i seguim endevant, en la cursa m'ho passo molt bé, doncs al creuar-nos amb nens ens miren sorpresos i els hi diuen als pares"papa, mama uns senyors del Barça" i quan els saludem la seva boca encara s'obre més... jajajaja i fins i tot en alguns els hi xoquem la ma... :-) pro cap al km 8 tot just tinc forçes de somriure, al final fem uns 45:32... millor marca meva personal del any en un 10 mil... no esta mal per haber estat mitja temporada lesionat... :-) acabem la cursa i ens trobem amb la resta de Picornells, l'Àlex, el Ferran, el Dani, que han corregut amb 37 minuts i el Ramón i l'Octavi que han fet 36... ufff jo mai pdré anar tant ràpid... :-) Ens fem les fotos de rigor i cap a casa a preparar-nos pels raïms... :-)
Aquest any no ha estat el millor de la meva vida, hi ha hagut moments bons, molt bons, al.lucinants, tristos, molt tristos, moments de frustració, d'alegries... bé, una mica de tot, però aquest 2010 vull que sigui millor :-) i que també ho sigui pels que perdeu el temps llegint el meu blog... jajajaja
Demà toca tornar a treballar... :-( i diumenge a correr la mitja Marató de Sitges... :-)

4 comentaris:

Dani ha dit...

Jo també flipo (com els nens que us veien passar), de que et puguessis cascar 2 Sant Silvestres en 1 mateix dia... i com si res.

Ens veiem a les Picor i si no, Sort a Sitges!!!

Dani

Ironcraig ha dit...

Estimat Dani si jo carres tant com tu igual no podria fer dugues S.S. :-) ens veiem demà a l'entreno avui passo de pujar amb el fred que fa em quedo veient Crash :-)

FRANK JIMENEZ ha dit...

els populeros ens hem de marcar reptes diferents, perque com tu dius arribar als 36-37 es una utopia, mai ho farem
bona sort iens veiem a sitges

Ironcraig ha dit...

Frank, company tu cada dia estas més a prop dels cracks que baixen dels 40 :-) si no al tiempo... :-)
Fins diumenge... si no m'acabo d'encostipar... :-(