dijous, 17 d’abril del 2008

Problema sol·lucionat

Impressionants vistes de la Muntanya màgica

El nou plat i biela.... :-)

Ahir per la tarda aprofitant que vaig haver d'agafar-me el dia de festa a la feina vaig agafar el cotxe i vaig pujar fins a Monistrol per fer una mica de bici per carreteres poc transitades i va valer la pena fer els kms per allunyar-me una mica de la Ciutat...
Pel matí havia anat a Galaxycles a buscar la bici que ja l'havien arrglat, és la primera vegada que portava a arreglar la bici i en vaig sortir content, tot i haver pagat 354 euros, crec que han fet bé la seva feina ja que m'han canviat les rodetes de plastic, la cadena, canviat el pinyo, ja he aprofitat i he posat el 12-27 per pujar el Bracons el dia de la marxa terra de Remences i per pujar les rampes extremes el dia del Triatló de Zarautz, ja se que ara sóc més globeru del que ja era, però és el que hi ha...
Al començar a pedalar notava calor, pujant des de la Bauma fina a la carretera del Bruc per Marganell vaig suar lo meu, però a partir d'aquí amb el vent de cara i els núvols que anaven tapant el cel vaig començar a tenir fred. Quan vaig agafar el trencant cap a Montserrat, vaig començar a flipar amb les ventades que et frenaven i feien que la bici se n'anes d'un costat a l'altre de la carretera, però vaig arribar sense problemes al Monestir, la meva idea era tornar per la carretera on havia pujat però es fèia tard, fèia massa vent i molt de fred, així que vaig baixar pel dret cap a Monistrol, vaig arribar gelat, menys mal que la tornada amb la calefacció del cotxe em va fer recuperar la temperatura per acabar a Jornada fent 2,700 a les Picornell.
Bon dia d'entreno.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Bona compra!! Amb aquestes bieles volaras, jejeje.

Ironcraig ha dit...

Ruben de volar res de res...