diumenge, 6 d’abril del 2008

La Sheila s'ha casat








Ahir per la tarda vaig anar a la boda de la Sheila i el seu ara marit, Sergio,
Ella és la filla d'una amiga i amb elles dues vaig convire tres anys de la meva vida, amb lo que podeu imaginar lo important que és la Sheila per mi... jo sempre l'he considerat una mica filla meva tot i que no ho és...
La veritat és que al no ser creient aquestes cerimònies no m'agraden massa ja que no les entenc i em semblen totalmen innecessàries, però m'agrada veure a la gent contenta i ahir la Sheila estava molt contenta, contentíssima i això és el que importava ahir.
Em vaig sentir molt ben rebut per la familia de la novia, que era la gent que jo coneixia i tot va anar quasi perfecte... excepte que la Sheila va perdre la lligacama i vem haver d'anar al Corte Inglés a buscar-ne una d'urgències.. jajaja va ser divertit entrar allà, amb els magatzems a tope de gent i nosaltres vestits de boda... jajjja tothom ens mirava... bé, a mi no, a la mare de la nuvia... :-))
A la cerimònia relligiosa emva xocar la primera frase del mossen... va dir que estaven allà per que els havia dut "el amor verdadero" ¿¿¿???? no ho entenc, que no tots els amors són verdaders? si el que es sent per l'altre és amor sempre és verdader, tot i que o vagis a una esglesia, no? bé, és igual ja li vaig donar voltes al tema ahir...
També em va xocar de la cerimònia que dins l'esglesia hi havia un coro rociero, qua naven cantant, era extrany però bonic a la vegada.
Després vem anar al típic restaurant on tot el que va passar allà va ser molt bonic, gent cridant, els nuvis fent regals a la gent, els brindis, les xerrades amb gent que no coneixes o que fa temps que no veus, el tall del pastis, el vall dels nuvis, la conga...la canço de moda... el crusaito, el mikel jakson, el roboco... s'hem van despertar moltíssimes emocions, però per sobre de tot vaig disfrutar veient a la Sheila contenta i fent d'amfitriona amb una facilitat impressionant, com si ho hagués fet sempre...
Des d'aquí Moltissimes felicitats Xuxu(aquest era el nom que li dèia quan ra petita... :-))