diumenge, 6 d’abril del 2008

Milor marca al forat...


















El Feran en una paradeta abans de pujar l'arrabassada...


El divendres vem fer una sortideta amb el Ferran i tots dos vem batre les nostres millors marques pujant al forat del vent, vem fer 20,16 segons el rellotge del Ferran, quina passada!
La veritat és que els temps encara poden millorar però no està gens malament, jo vaig baixa un minut i e ferran encara més...
Quan vem omençar l'ascenció el Ferran em va dr que no era un bon dia per fer l'intent, que feia vent, que no estava massa fi però jo vaig fer com si no el sentís i vaig començar a tirar, poc apoc ell també es va anar animant, tot i que no deixava de dir..."vaig molt alt de pulsacions, vaig molt alt de pulsacios" jajaja jo com que no porto pulsometre, només mirava el la velocitat, i tota l'estona anavem a 17,18 km/h, al final e va dir que vem fer una mitja de 18... pujant,pujant ara es posava un devant i l'altre escansava una mica darrera, i després al reves, així fins a les últimes rampes en que vaig posar-me devant i vem fr el cim quasi juntets... un cop allà no vaig tenir esma nio per parar a xerrar i vaig deixr-me anar cap avall... quina passada d'ascencó... ara a baixar dels 20 minuts... o no...
Al final vem fer 77 kms e pujades i baixades per collserola, com sempre amb paradeta al Tibidabo... :-))

3 comentaris:

Nacho Garcia Benavente ha dit...

Aixi que entrenant cronoescalades... Ja veig que haure de posar-me les piles!!!

Carles B. ha dit...

Ehhh! si vareu fer relleus no podem homologar la marca :-))))

Ironcraig ha dit...

jajjajaaj Nacho si la fem amb tu ni et veiem...
Cales i tant que val... si la Oli em va dir que el seu temps el va fer un dia que tu li vas lligar una corda a la bici... juas, juas