diumenge, 20 d’abril del 2008

Avui no m'ho he passat bé.

Avui el Pepe i jo anavem conjuntats...

Amb el Miki esmorzant

El pepe i el Santi a la parada de rigor...
Doncs no, avui no m'ho he passat bé, en principi haviem quedat amb el Santi, el Pepe, el Miki, el Ferran i algun altre per pujar fins a Blanes xino, xano, per fer una sortida llarga per preparar la Marxa Cicloturista Terra de Remençes, ja que aquest any, en principi, vull fer la llarga de 175 kms... per començar he arribat tard ja que just quan sortia de casa la Nura s'ha posat a vomitar, i clar m'ha tocat netejar-ho... quan arribo el Ferran diu que ha quedat amb el Roger a les 9 així que vaig amb ell més depressa per que no ens hagi d'esperar molt i just quan ens trobem amb el Roger, passa el grup amb el que anavem a més de 40 per hora... tot i que ho hem intentat ens ha estat impossible agafar-los, primer atxutxon... arribant a Mataró ens agafa el capi, el Dani, seguim amb la discussió de si s'ha de parar a esmorzar en les sortides en bici o no... a Mataró ens reagrupem tots, menys el Frank que ja havia donat mitja volta, sortint de Mataró el Dani vol tenir el seu moment de gloria i torna apretar, quasi tots segueixen amb ell menys el Roger, el Ferran i Jo que anem més a poc a poc... seguim endevant i quan estem arribant a Santa Sussana el Pepe diu que es queden a esmorzar allà, amb lo que no arribem a Blanes i per acabar d'arreglar el dia a la tornada el Pepe i el Santi deicideixen que hem d'arribar a BCN abans de les 12,30... aquí ja m'he emprenyat, ja que no volia tornar a baixar ràpid fins a casa cosa que quasi sempre passa quan surto amb ells però avui no estava per seguir amb la llengua fora... l'aspecte positiu ha estat que ha plogut i m'agrada anar en bici quan plou, la putada és que després l'he de netejar... :-))
Total un dia per oblidar.

8 comentaris:

Dani ha dit...

jajaja..., singermornings!!!, si m'haguessis fet cas i t'haguessis vingut amb mí per Vallgorguina-St. Celoni-Hostalric-La Roca-BCN (sense parada per esmorzar, per suposat, jeje...), t'hagués sortit un bon entrenament per Remences (m'han sortit 137km a 32km/h, pujant Collsacreu) i a més no t'haguessis mullat ni enmerdat la bici..., però com que no feu cas del capi, jejeje...

Ironcraig ha dit...

... si arribo anar amb tu encara ho hagués passat pitjor...
Felicitats per la millora a l'aigua... :-))

FRANK JIMENEZ ha dit...

ei Oscar això va com va. A mi també m'han cremat els pistons, però tenia la ventatge que a argentona tombava cap el Parpers. De totes maneres tornant per la Roca he trobat 3 cicloturistes i hem acabat pujant el repechon de sta coloma cementiri a 40 km/h.

Jordi ha dit...

Vinga nen!!!

Sempre hi han dies millors i altres de no tant... però recorda que ets un privilegiat ja que pots fer alló que t'agrada!!! no ho oblidis, que tens l'ampolaa mig plena!!!

Apali, i si vols disfrutar amb la bici, vine amb mi que jo sóc de ritme "estiu blau". ;-)

Ironcraig ha dit...

Frank em sap greu no haver compartit ni un minut de la sortida amb tu...
Jordi tinc molt clar que sóc un privilegiat, però em toca els nassos anar sempre amb presses... he decidit no sortir més amb casats o enparellats... sempre teniu presa... :-))

Gabriel ha dit...

Vaja roba guapa Kbro!!!!

Mariona ha dit...

Òscar, ens veiem a Remences. Faré la curta ja que Bracons em feia por! jeje

Ironcraig ha dit...

Gabri ho vem comprar als USA i va sortir bé de preu...
Mariona Amb la de gent que hi ha no se si ens veurem... però ho intentaré... :-))