dissabte, 1 de març del 2008

Tot apunt...

La roba i el dorsal preparat...






Avui he anat a buscar el dorsal i a donar una volta per la fira del corredor es vivia un ambient molt xulo.
Ja ho tinc tot, bé, quasi tot, preparat... falta acabar de triar les bambes però segurament em decantaré per les Mizuno web Rider 10... Ah! i ja se que no s'ha de fer el que faré demà però estrenaré mitjons... avui m'he comprat uns medialast compressión que minimitzen el impacte del a l'aquiles i protegeix els maleols... com ja sabeu alguns els peu esquerre me'l van operar de rotura d'aquiles fa quasi dos anys i de vegades encara noto molèsties a l'aquiles i al maleol, així que m'he decidit a fer aquest experiment, avui els he comprat a L'esportissim... l'àmic Robert m'ha dit que me'ls posi sense por... la meva por és que em facin alguna butllofa... però no vindrà d'una... tinc uns peus que fan por... o fàstic... :-((
Aquest matí he estat donant una volta per Barcelona i cada cop que vèia la linia blava les mans em començaven a suar i començava a pensar en quin km estaria i com estaria... la veritat és que estic content, emocionat i neguitós per correr la Marató demà... A veure com dormo... M'acava de trucar el Ferran per fer-nos la foto igual que la vem fer fa un any, però l'any passat vaig correr la cursa de 10 kms i em vaig lesionar...espero que demà no passi.
Apa com diu tothom "Alea jacta es".