dilluns, 24 de març del 2008

Cursa de Canovelles

Abans de començar la Cursa... fotia un fred i un vent considerable...


Ahir vem veure a la Montserrat i avu el Montseny nevat...
Com ja he comentat en aquest blog alguna vegada aquest any és el de retrobament amb curses que havia fet abans de trencar-me el tendó d'Aquiles i avui tocava retrobar-se amb la cursa de Canovelles de 15 kms...
He anat amb el Santi fins a Canovelles, ell no havia fet mai aquesta cursa i anava bastant motivat, jo no tant. A l'arribar ens hem trobat amb el Jordi, el Ferran,la Mariona, el Toni, l'Enric i d'altres besties corredores...jajja
La sortida l'h fet des de darrera de tot i mooooolt lent, a km 3 anavem a mes e 5 el km i aquí el Santi s'ha cansat d'esperar-me i ha marxat... jo llavors he començat a apretar una mica i a partir del km 7 he fet un altre canvi de ritme... cap al 10 m'he trobat amb la Montse que m'ha dit que el Frank anava una mica endevant i he anat a buscar-lo, quan l'he trobat li he cantat la famosa canço de Kortatu..." la pasma anda buscando a Jimi Jazz...." jajaja i ell que anava tot tranquilot s'ha enganxat a mi i hem fet uns kms junts fins que jo he marxat una mica, però just al entrar a la recta de meta m'ha agafat li he proposat un sprint fins a l'arribada però com que no ha reaccionat hem entrat agafadets de la ma... jajajja
Un cop acavada la cursa entrepa de butifarra, lot de regals, productes de neteja i xerradeta amb els col·legues...
Després el Santi el Jordi i jo hem fet una horeta de bici per etirar les cames i va i patapum ens trobem a la "bestia" d'en Gabri entrenant sol, com els professionals... més xerradeta i cap a casa.
Un matí fantàstic, a sobre ha fet bon dia, tot i que amb una mica de vent ja hagués estat perfecte, però... existeix la perfecció?? :-))


8 comentaris:

Jordi ha dit...

Crack, ets un crack!!!!

robert mayoral ha dit...

avui has disfrutat, s'et nota!!!

FRANK JIMENEZ ha dit...

EI EL TEMA DE LA FOTO DE DIUMENGE DEU SER EL TEU TELÈFON QUE ES DELS XINOS.
PER CERT AMB LO VÉ QUE ANAVA JO AVUI FENT RODATGE I TENS QUE ADELANTAR-ME AL CRIT DE JYMI JAZZ, JE JE JE.

Ironcraig ha dit...

Jordi mentre no faci catakrak ja estic content... :-)) per cert et va anar bé estirar amb la bici o no?
Doncs i Robert m'ho he passat molt bé i he pogut estar amb els amics, per cert a tu no t'he vist.. :-((
Frank la pregunta que em faig jo és...pk no vas acceptar el repte de l'Sprint final? jajajja

FRANK JIMENEZ ha dit...

perque soc un caballer. Pensa que et vaig agafar a l'últim revolt i si t'hagés atacat per sorpresa no hauias pogut reaccionar. Amb aquest gest samurai reconec que estas fort....maricón. je je

Jordi ha dit...

anar bé suposso que si, però avui repòs que el soli esta ben carregadet encara.

Veint les mariconades que feu a les arribades, continuare corrent suau, fins que us pugui deixar ben endarrera, que encara sou capaços de propossar el tren o el "platano baloo", que us veig a venir ;-O

Anònim ha dit...

Ei! company!! que n'aprenguin!!! que n'aprenguin aquells que no saben passar-ho tant bé com tu!! aviam si coincidim algun dia a alguna cursa, triatló, o travessa!!! i de pas fem un bon jalar junts!! potser ens veiem a les medes com sempre!!
Un abraç!!!

Marcel.la ha dit...

Feia dies que no passaba per aqui peró veig que segueixes el teu ritme frenetic de competicions...
Molt xules les fotos!