diumenge, 24 de febrer del 2008

Repte a la vista...

Al final m'he inscrit a la Marató de Barcelona... i a sobre intentaré rebaixar la marca que vaig fer al 2004... 3:42.
En principi la idea és sortir amb el Jordi que portarà el globus del 3:30 a veure si puc aguantar aquest ritme...
Divendres vaig fer la última tirada llarga de 28 kms i vaig aguantar aquest ritme sense massa problemes i sense trobar-me especialment cansat al dia següent...
Aquesta setmana toca baixar el ritme per diumenge estar el maxim bé possible, a veure si ho aconsegueixo...Per començar porto un parell de dies encostipat amb frenadol... ui, ui, ui... que encara tindré excusa.

6 comentaris:

Jordi ha dit...

a veure nen, aquesta setman fes bondat, surt a trotar un parell de dies suaus, divendres reposa, dissabte 30' molt suaus al matí per treuret els cabories del cap, però NO AGAFIS LA BICI i no et vagis afotre t uns callos, que et coneixem!!!

Aquesta setmana, menja pasta fins aburrir-la, i dissabte fes-te un fart de pixar.. o sigui, que veu per un tub !!!

A la marató t'emportes 4 powergels, iels distribueixes al llarg dels 42 km, per exemple (5- 15 - 25 - 35), i t'els prens just abans de recollir l'ampolla d'aigua .. no sigui que t'ofeguis sense aigua ;-)

I jo crec que si vas amb el Jordi al globus de 3h30min, per els volums que portes.. ho pots assolir bé, patir patiras una mica, però menys del que creus ara.

I a veure si et veig i et puc animar una mica !!!!

Carles B. ha dit...

Ala que bruto... a la marató ;-)

Jo crec que amb el ritme que estàs corrent i el que estàs entrenant la marca la tens segur... ànims!!!!!!

Ironcraig ha dit...

Moltes gràcies Jordi... però 50 kms plans de bici que? tampoc? vaaaa només anar a peu de costes... jajaja
Jordi si faig marca té la dedicaré a tu, per les dues mitjes que ens hem cascat juntets i per que tu no la pots fer i se que et fèia ilusió... bé, també li dedicaré als nens del centre i alguna persona més...
Gracies Carles, ojala tinguis raó.

robert mayoral ha dit...

ho tens xupat!
la propera inscripció a l'IRONCAT!

Ironyoyito ha dit...

és un objectiu molt ambiciós. L'any que vaig fer 3'19 havia arribat a córrer la mitja en 1h30 clavada...Jo crec que patiràs com un gos, però ho pots assolir. Amb dos collons, ets un crack!!!

Ironcraig ha dit...

Collons a qui em crec al Robert o a l'andreu?? si he de patir com un gos ja ho pots tenir clar Andreu que no ho conseguiré... però tampoc m'angoixa massa... vull acabar-la i no rebentar...