diumenge, 3 de febrer del 2008

Mitja de Granollers

Una foto amb el Jordi feta pels seus companys de feina...

Abans de començar amb uns quants Bloggers


Jo abans de començar...



No sabia que passaria... però ha anat molt bé.


Avui he corregut la Mitja de Granollers i estic suuuuuuper content, esportivament parlant... volia baixar d'1h40 i he fet 1h34...

Tot ha començat molt bé, hem quedat amb el Joan Marc, el Jordi i Jo la idea era millorar la marca d'en Joan Marc que era de 1h36...

Només començar he apretat una mica per anar esquivant al mogollon de gent que hi havia devant nostre, el Jordi i el Joan Marc han flipat una mica, però fins al 4 hem anat junts, però aquí hem perdut al Joan marc, hem seguit el Jofrdi i Jo, realment anavem a un bon ritme, tota l'estona abançant a gent, algun ratet xerrant i recordant on hi havia pujades... en aquestes tirava més jo, però a les baixades el Jordi li fotia canya i m'apretava a mi... jo m'ho he passat realment bé... a la tornada hem agafat ritmes espectaculars pel meu nivell, poc per sobre de 4 el km...quan hem arribat al 18 el Jordi ha apretat una mica més que jo i jo m'he quedat enrera... ell ha fet 1:33.

Les sensacions al final de cursa molt millors que a Sitges i Vilanova... ara la propera setmana BCN, aquesta la faré suau, o aquesta és la idea i l'altre a Gava intentaré millorar la meva marca... potser sóc una mica agossarat... baixaré de 1h30?? ho veig dificil, però no ho descarto, després de com ha anat la cursa d'avui... :-)))

6 comentaris:

Jordi ha dit...

Gràcies per la matinal company !!!!

robert mayoral ha dit...

sembla que els entrenaments ja van donant els seus fruits..la setmana vinent diuen les males llengües que és més ràpida la Mitja....així que si vols probar sort....
felicitats!!

IMMA ha dit...

Me'n alegro que et trobis tant bé. Jo a la meva genial, la meva cara al final ho diu tot, vaig disfrutar com un animal...

Ironcraig ha dit...

Moltíssimes felicitats per tot el que estas gaudint de l'esport... això que tant ens enganxa... :-))

FRANK JIMENEZ ha dit...

ei Oscar estas "sembrat".vec que deixas enrere les lesions i t'apropes al 1.30. enhorabona

Mariona ha dit...

Amb el dorsal 5176 com tenies, m'has d'haver avançat segur. Mira que no veure'm... amb la poca gent que hi havia!!! jajaja