diumenge, 27 de gener del 2008

Entrenos cap de setmana

El meu coach al Tri de Vilanova entrant a l'aigua per devant del Gran Pellejero...

Jo abans de la Xistorra...

Just abans de fer el sagrat esmorzar... ahir va tocar xistorra... jajaja

El Pepiño congelat... jajjaja

Aquest cap de setmana he entrenat força, i el que és més important, que fins ara no fèia, amb l'ajuda d'en Santi, el meu conseller esportiu o entrenador, tot i que m'agrada més la primera definició, ell l'altre dia em va dir que ell no em faria els entrenos si no que m'ajudaria a aprendre a entrenar... de moment he començat per aprendre una nova tècnica natatoria... jo fins ara pràcticava una natació classica, com tot jo¿? :-)) i ara estic aprenent un tècnica més moderna i de moment la cosa va bé.
També estic canviant els meus entrenaments, el que més pal em fa i menys faig en els entrenos ara ho faig a la majoria d'entrenaments... RETXINAR... que diria en Gabriel, i em costa moltíssiiiiim...estic fent sèries a la piscina, corrent i com no a la bici... resultat tinc les cames i en general tot el cos fet pols... però ilusionat amb els nous entrenos...
Les sortides de bici del cap de setmana han anat així...
Divendres; Pujada amb el Pepe per Vallvidrera, Sant Cugat i tornar a pujar per l'arrabassada... fent series a la pujada que em van costar que el Pepe es molestés una mica amb mi per que no anavem junts...
Dissabte; Sortida amb el Pepe i el Santi fins a Gelida, també vem anar fent sèries i al entrar a la carretera de Martorell a Gelida el Santi Jo vem tornar a pretar, crec que mai havia anat tant ràpid per aquella carretera... fèia un fred important... A la tornada vem pujar des de Molins fins a la creu... per sort aquí vem fer un pacte de no agressió i vem decidir pujar a 14 per hora...
Diumenge; Com que ahir vaig anar a un aniversari i vaig anar a dormir tard avui he sortit sol fins a Olesa... una de les meves rutes habituals... a l'anar he fet una mitja de 24 i al arribar a casa 27... he arribat amb les cames estaven ben carregades... demà descansaré que diumege que ve correré la mitja de Granollers...

9 comentaris:

robert mayoral ha dit...

explica, explica aquests consells per aprendre a entrenar....ens veiem a Granollers.....cal que portem el traje all``a??? jejejee

Ironcraig ha dit...

jajjaja però que t'he d'explicar a tu? que ets una bestia natatoria...Si llegissis els maisl de triatlocatala ja sabries de que parlo.... jajajaja

Ironyoyito ha dit...

juer, quins culottes més xulos, són Dolce&Gabanna?? O Levi's???

Ironcraig ha dit...

jajajaja els texans aquests són els d'anar de passeo, però l'altre dia amb la canya que els hi vaig fotre se'm van foradar... són Nalini... jajaja

Mariona ha dit...

Tenim foto junts disfressant de nadadors i de ciclistes... Aquest diumenge toca la de corredors!!!!!! ajajajjaja

Ironcraig ha dit...

uFF Mariona veig complicat que ens trobem entre més de 5000 persones... jo acostumo a estar per la part de darrera al començar clar.... jajajja

robert mayoral ha dit...

el domingo foto de bloggers a las 10 delante del podio de la Mitja!!

keLermAn ha dit...

Estaves avui a la N2 ??? em sembla que t'he vist!

Slts!

Ironcraig ha dit...

Kel, si que estava a la N-II on em vas veure? pujaves o baixaves??