diumenge, 13 de gener del 2008

Mitja de Sitges i...

Avui he anat a Sitges a correr la mitja marató amb el Ferran, els seus col·legues, i el Jordi, a les 8,20 sortiem de BCN arribem a Sitges i primer problema noe stava inscrit... al final ho han arreglat, al funcionar ara quasi tot per internet, els que anem a inscriuren's a les botigues tenim un petit problema, la manca d'inmediateç que no tenen els que ho fan de manera electrònica... a la propera ja se que faré...
En principi la idea era correr el Joan Marc, el Jordi i jo la mitja amb la calma anant a fer un temps de 1:45 però al final passa el que passa... al començar anavem a un ritme similar al que haviem quedat, però poc a poc hem anat apretant, ara un ara l'altre... jo en algun moment he dit d'afluixar io de quedar-me enrere, però com que veya que ells dos no paraven he seguit... en algun moment m'ha fet mal la panxa, soposo que haver estat tota la setmana amb grip estomacal no m'ha ajudat massa a la competició...
Hem anat els tres junts fins el km 15 però llavors el Jordi ha fet un canvi de ritme, jo m'he quedat bloquejat per uns corredors i ja no he pogut recuperar la distància perduda i el Joan Marc també s'ha quedat enrrere. He seguit la cursa al ritme que he pogut però ja anava bastant tocat i al no tenir al Jordi, ni al Joan Marc per anar fent catxondeo i comentant la jugada se m'ha fet més llarg. Avui m'ha passat una cosa que sempre que passa em fot molt, que és que quan vas corrent i esperes veure el km, per exemple 16 va i resulta que és el 15 pk t'has descontat... ufff com fot això, avui m'ha passat al 15, pensava que era el 16 i al 18 pensava que era el 19... del 18 al final he patit una mica, però he acabat amb una bona marca, actual, de 1:40...
Els temps de pas han estat aquests...
5,01 4,55 4,47 4,50 4,47 4,31 4,51 4,47 4,43 5,04 4,44 4,16 4,26 4,45 4,23 4,46 4,43 4,58 5,02 4,47 5,31
I... quan hem acabat, el Jordi, el Robert, un amic seu i jo ens hem fotut a nedar al mar amb neoprè... jajajaja estem sonats... l'aigua diuen que estava a 13 graus... els peus i les mans m'han confirmat la temperatura... :-)))
Haurem nedat uns 400 metres i tot i que al principi estava molt freda, després no s'hi estav malament, però tampoc era com estar al sofa de casa :-)) Mira que en som de fantasmes els triatletes... jajajajja

Abans de començar la Mitja Marató de Sitges

Que bonic que és Sitges, cuants records té per mi...

El Robert i el Jordi preparant-se...

Jo, el Jordi i el Robert abans de ficar-nos a l'aigua

Sortint de l'aigua... collons quin fred...

2 comentaris:

robert mayoral ha dit...

ha estat un bon entreno!!!
collons que poqueta cosa que soc al costat vostre!!! quines torres!!!
...i tu corrent amb dorsal élite, eh!?!?!?!!

Ironcraig ha dit...

jajajaja lo del dorsal ha estat per fer la inscripció al Domingo Catalan :-))
Lo de torres, doncs si però tu has corregut més que nosaltres
:-))