dimarts, 15 de gener del 2008

Zarautz 08

Ja tinc un objectiu pel 2008... ZARAUTZ 08 acabo de fer la inscripció i ara mateix marxo a pagar... :-(( No se si ho aconseguiré però aquest és el meu objectiu pel 2008 de moment....
I per assolir-lo m'he comparat més material del bò... unes bambes de 180 euros, que m'han costat 70 i un neoprè de 400 que m'ha costat 200 :-))) sóc el rei d'Ebay... segurament acabaré arruinat, però fent esport... estic fataaaaaal.
Apa ja seguiré informant del procés...
Fins aviat, us deixo unes fotos del material.







5 comentaris:

Mariona ha dit...

Si t’he de ser sincera, he hagut de buscar pel google què era això de Zarautz. En un primer moment no sabia si era una marca roba o de rentaplats :P. Vinga força crack!!!!

Ironcraig ha dit...

Mariona... que t'està passant?? és un del triatlons mitics... algun any l'has de fer... com es nota que ets novatilla... jajaja

Ferran Heredia ha dit...

Sprint a partir del 14 de juny t'haurem de canviar el nom per Patxicraig!!! la cosa promet, pero aquestes bambes han d'arribar amb la sola gastada el dia de la cursa

David Aleu ha dit...

Osti nanu, això que sona és el David Bisbal? tas fatal!

En fin, a lo que iba, el neopré aquest és de segona mà? a mi em fa una mica de yuyu això de comprar un neopré per internet pel tema talles, ja em vaig comprar un i em va costar un pastón tornar-lo perqué no m'anava bé... hauré de mirar-me bé el tema talles perqué aqui a la vora no hi ha botigues amb neoprens de triatló.

Ironcraig ha dit...

David Tens raó, estic fatal... jajajaja

Jo abans de comprar el Neoprè, que és nou de trinca, he estat mirant el tallatge de la marca, o sigui que espero que em vagi bé...
Si no el posaré en venda de nou, soposo que recuperaré la pasta... no?