dilluns, 26 de gener del 2009

Sortida a Sant Pol





Hola!
Com cquasi cada diumenge ahir vem sortir en bici a fer uns kms per la N-II direcció Sant Pol... ahir no vaig fer fotos del trajecte... vaig fer fotos de la Barcelona deserta que em trobo a les 8,30 del matí d'un diumenge qualsevol quan vaig al punt de trobada (Gran Via amb Lepanto, foto on surt la "Machina").
Aquest cap de setmana ha estat bé per la sortida en bici i pk dissabte amb el temporal vaig haver de quedar-me a casa i vaig fer neteja a fons... :-) ja tocava...
La mala notícia és que les molesties del peu segueixen... de moment ja he descartat les dues mitges a les que estava inscrit, Granollers i Gava... i de pas la Marató de Barcelona... frustració, però per altre banda nedaré més i sortiré més en bici... no hay mal que por bien no venga... no?
Apa, bona setmana a tothom i fins aviat.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Que? Ahir no vas sortir amb les Dura-Ace, ehhhh??? :-)

Sort amb el peu, tiu. Cuida't!

Jordi ha dit...

Cuida't!!!

vaja estem si fa o no fa amb les mateixes, lesionats, tu al peu jo al genoll, però jo per ara encara no descarto la marató, optimista o masoca? no ho se!!!

Ironcraig ha dit...

Ruben ja fa uns mesos que no poso les dura-ace... es que si no es gasten... :-)

Jordi, tu segur qeu faràs la Marató... ets d'un altre raça...
:-) ànims i recuperat tu també.