diumenge, 18 de gener del 2009

Sortida a Calella

Vistes al port d'Arenys des del bar on hem esmorzat.

Esperant l'esmorzar, amb el solet... escalfant-nos :-)

LErnest i la seva màquina...

Arribant a Canet



Hola!
Avui he fet una de les coses que més m'agrada fer en aquesta vida que és agafar la bicicleta i sortir a fer kilòmetres en bona companyia... :-)
Hem sortit am L'Ernest a fer un entreno de fons, a les 10 hem quedat a Meridiana amb Guipuscoa i hem anat cap a la N-II... el company Ernest ha hagut d'escalfar... i hem anat uns quants kms a 15-18 per hora... per fi al arribar a la rotonda del Masnou hem augmentat a 30 kms hora... :-) Hem seguit així amb el vent de cul fins a Calella, ha sigut molt fàcil l'anada, però a la tornada hem anat tota l'estona amb un vent de cara força emprenyador... menys mal que el Company Ernest s'ha posat davant i m'ha parat el vent, amb lo que he arribat mensy cansat... juas,juas... :-)
Ah! se m'oblidava que hem parat a fer l'esmorzar a Arenys, avui ha tocat entrepa de butifarra... mmmmm boníssima... :-)
A veure on anem la setmana que ve... Montserrat?

8 comentaris:

Mariona ha dit...

Hauríeu pogut venir amb nosaltres!

Ironcraig ha dit...

Ostres Mariona ho tenia present, però al final m'hen vaig descuidar... la propera vinc amb els blogueros... :-)

Carles ha dit...

Ei Oscar, ens vam creuar a la Sortida d'Arenys, eh? la botifarra ja ens la haviem crospit nosaltres també, jeje

Ironcraig ha dit...

jajajaja ja us vaig veure... el que passa és que quant surts amb triatletes(L'Ernest)es surt més tard...
la setmana que ve vinc amb vosaltres.

jag75 ha dit...

Ei!
com estàs?t´esperava x alguna mitja o deumil i no ha estat així.
per cert, tiro endavant el blog:
run4yourbrain.blogspot.com

passa´t quan vulguis, em farà il.lusió!

una abraçada

jordi-jag75

Ironcraig ha dit...

Hola Jordi!!
la veritat és que estic fotut de l'escafoides i no hi ha manera de recuperar-lo... per això no he anat a fer mitges... estic inscrit a Granollers però no se si podré anar-hi...

FRANK JIMENEZ ha dit...

Ei Oscar recupera't i descansa.
si fent bici no tens molesties aprofita.
Per cert això de sortir a les 10 com els PROS ja em sembla vé.
records

Ironcraig ha dit...

Això faré Frank i Montse... per cert... ja se que sóc un pesat... però m'enviareu alguna foto de collserola nevat? :-( ens veiem aviat.