diumenge, 30 de desembre del 2007

San Silvestre del Masnou

Abans de començar la cursa amb el gorro de "papa Noel".... vaya pinta...

Dia espectacular i ambient espectacular al Masnou

Pepiño amb el seu "yate" darrera.. ¿?

Abans de començar la cursa hem fet 50 kms amb "la Machina" ...
Aquest matí he fet un doble entreno de Bici i cursa a peu. A les 9 del matí he quedat amb el Ferran i el Pepe per anar en bici fins on poguessim i estar al Masnou a les onze per recollir el dorsal i correr la cursa...bé també haviem quedat amb el Santi però a les 8 del matí m'ha enviat un sms dient-me que havia passat una mala nit i no podia venir.
Amb la bici hem pujat fins a Mataró a un ritme xulo, tot i que pujavem amb el vent en contra, el dia era fantàstic i s'estava molt a gust amb la bici.
Quan hem arribat al Masnou he recollit el dorsal i m'he tret roba per que fèia calor. Allà ens hem trobat amb bastants colegues esportistes, l'aleix Olive, el Manel, el Jordi, la Blanca... bé tots disposats a pasar-nos-ho bé.
La meva intenció era la de correr a 5 el km. i anar fent, però un cop he començat a correr m'he esverat i he començat a apretar, sempre dins de les meves possibilitats... Durant la cursa he flipat amb el nivell del Jordi Español, el tiu corre que se les pela, també he vist a molta gent que han millorat, el recorregut era quasi totalment pla, corrent al costat del mar, al final he fet 35,25 minuts en els 8 kms, a un promig de 4,25 el km, amb aquest resultat em dono per molt satisfet, ja que porto un parell de setmanes que no corro quasi res, la setmana que ve tornaré a augmentar kms per la mitja de Sitges.
Bé, això és tot. demà faré un breu resum i analisi d'aquest any de retorn a la competició.

6 comentaris:

Gabriel ha dit...

Bon entreno company....has acabat l´any de la millor manera possible, no em refereixo a avui!!!

Salut

Mariona ha dit...

Quedes molt mono amb el gorrito de pare noel xD.

Wenu, veig que també t'has firat comprant material. Tu unes Asics 49 i jo unes Asics 44????? Si són 44 però m'ha dit que equivalen a una 42 ahhhh ufff... jeje...

PD: Com mola Amaral!

BON ANY ÒSCAR!!!!!

David Aleu ha dit...

Feliç any nou Oscar i enhorabona per la Sant Silvestre del Masnou. Jo de la Gamilliga només vaig veure al Jordi i a l'Enric. No vaig veure cap número 49 avançant-me, devies sortir per davant tot i que jo vaig arribar sprintant/escalfant desde Premià per poder estar a temps a la sortida.

Ironcraig ha dit...

??? no se per on vas gabri...
Mariona, tu sempre donant-me ànims i dient coses bones de mi, ets encantadora... però segur que has de tenir el teu costat fosc... jajajja
David, ho sento, jo tampoc et vaig veure... potser en un altre ocasió...

FRANK JIMENEZ ha dit...

EI bon any a tothom.Et veig molt recuperat Oscar,nosaltres farem ST Antoni, Terrassa i Granollers.Més algún duatló de muntanya.
ens veiem.

robert mayoral ha dit...

Bueno bom doblet que t'has cascat....ens veurem a Sitges...