diumenge, 16 de desembre del 2007

Retrobaments

Aquest Dissabte vaig sortir a rodar uns kms per la carretera de la costa... i com no vem anar a fer uns callos a Llavaneres(ufff, si que em repeteixo amb aquest menú... jajajja)
Va ser un dia molt xulo ja que vaig retrobar-me amb els amics Ferran i L'Emili, l'un ja ha passat a formar part del funcionariat Català(moltes felicitats), i l'altre... treballa massa i la seva senyora l'apreta molt... jajajaja
Fèia molt de fred, però molt, però com que sóm molt masoquistes vem decidir sortir a passejar.
A mig camí ens vem trobar amb el Roger, un amic del Ferran i a quest ens va dir que acabaven de passar els del triatló Granollers així que va tocar apretar per agafar-los i llavors vem pujar xino xano... i just quan estavem arribant a la rotonda de Llavaneres per donar la volta i esmorzar, van passar els del sant andreu fletxts i el Ferran va suggerir que ens hi enganxessim... i apa, un altre apreton, aquí jo ja vaig passar, però la conseqüència va ser que vem arribar fins Arenys...
Després dels callos... estaven bons Emili eh? jajaja tornada cap a Barna i aquí va arribar la meva venjança amb el Ferran, ja que vem fer unes series segerides pel Roger i l'estimat Ferran es va quedar una mica despenjat... jejejjee em va dir que això no tornaria a passar... ja veurem... jajjaja
Arribant a Barna el Ferran va dir"com trobava a faltar això" i jo li vaig contestar que jo també l'havia trobat a faltar a ell... no, no encara no m'he enamorat d'ell tot i que no ho descarto... jajaja
Ens vem despedir fins la setmana que ve... que a veure si tenim recuperat al Pepiño que no va venir per que estava mig engripat a casa,animo compañero. :-))
Retrobament amb L'Emili, està en forma el tiu...
La grupeta del Triatló Granollers, el últim cul de l'esquerra és el del Ferran... un altre retrobament...

4 comentaris:

M. ha dit...

Felicitats per la mitja de Vilanova!
Canvia la música NENAZA!!!

MARIONS

Ironcraig ha dit...

???? si no t'agrada la música li dones al pause i llestos... Gràcies.

I could be... I ha dit...

Doncs a mi la música que has posat m'encanta (totes les cançons), les porto escoltant des de la setmana passada.... Encara que amb algunes m'envaeix una tristor molt gran, però què sóm les persones sense tristor??... De totes maneres penso que falta una cançó important, aquella que t'havies de posar abans de començar la triatló de Mataró i pujar l'adrenalina.... ;-)) Per cert, saps que a mi també m'encanta Madonna? Ets increïblement genial. Bona nit de Nadal.

Ironcraig ha dit...

Hola estimada Violet! :-))
Potser les cançons t'agraden per que són missatges per la persona més especial i maravellosa que he conegut en aquests últims 38 anys... la canço que dius no l'he buscat però si la trobo la posaré... per cert... a veure si escrius m'escrius missatges més sovint... que tinguis una molt bona nit de nadal... jo acabo de tenir el millor regal de Nadal al llegir el teu missatge... T'