dijous, 27 de desembre del 2007

Material Nou

























Com cada any per aquestes dates dedico part del meu presupost a fer-me autoregals... i els amics també m'hen fan d'altres de moment aquest és el material que m'he comprat per afrontar la propera temporada amb més èxits, si cap... jejeje que la temporada passada :-))
La primera foto és de les ulleres que em va regalar el santi, són xulíssimes, però les que em van regalar a l'estiu també són molt xules... i a sobre tenen un significat especial per que me les va regalar una persona encara més especial... :-D
Dos parells de bambes, les Mizuno wave raider 10, aquestes les faré servir per entrenos i distàncies llargues i les Asics gel Cumulus que seran les meves"voladores", si amb el meu número(49) hi pot haver unes bambes que es diguin aixi... jajjaja
I per últim un parell de culottes llargs per l'hivern, un el vaig comprar a estats units, el delCredit agricole i l 'altre l'Etxeondo m'el van regalar les companyes y companys de la feina on treballava abans de fer el canvi... també un altre regal xulo.
Ara l'hauré de disfrutar només em queden per estrenar les Bambes Mizuno, la resta està tot estrenat :-))))

2 comentaris:

David Aleu ha dit...

Ostres neng! un 49!! jo que porto un 46.5 i ja em sembla una bona llesca. Que disfrutis els regals i si demà ja em fixaré a veure si a la Sant Silvestre veig una sabatilla del 49 corrent per allà.

Ironcraig ha dit...

Jolin David al final no ens hem vist... realment calço un 48 però per correr em compro bambes un número més gran per comoditat... però si, és un peu una mica gran... :-))