dissabte, 3 de novembre del 2007

Segona pujada a Montserrat

Ahir vaig tornar a pujar a Montserrat amb l'àmic Pepe... però no cal que patiu que no m'estic convertint al Cristianisme... jajajja seguiré essent un bala perduda sense gaires principis ni amb gaire idea de com s'ha de funcionar per la vida... jajajjaa
La sortida va ser molt xula, vem sorir des d'Olesa i en arribar a Monistrol vem agafar la carretera que va a Castellvell i el Vilar i vem seguir aquesta carretera fins a Marganell, uns kms més amunt vem enllaçar amb la carretera del Bruc fins agafar el trencant cap a Montserrat i a l'arribar a l'entrada del parking vem baixar cap a Monistrol a fer el gran entrepa de butifarra a ca la Xica... jajajja lo millor del matí.
Demà anem cap a Sant Pol.
Bocata de llom amb formatge i vi pel Pepiño... jajaja

Bocata de butifarra amb coca-cola per mi...

Ca la Xica... jajajjaja

Impressionant Montserrat...

Pepiño mort de fred...

Montserrat a l'esquerra

Creuament de la carretera del Bruc

Arribada a Marganell

Carretera solitaria i molt bonica, Montserrat al fons

Pepiño preparant les coses...

2 comentaris:

robert mayoral ha dit...

joder quina pinta el bocata!!! tu no fas descans entre temporades....??? tu empalmes oi??

Ironcraig ha dit...

jo sempre vaig empalmat... jajajja
La veritat és que necessito algú que m'ajudi a planificar quelcom... funciono per impulsos... jajajaj