diumenge, 25 de novembre del 2007

Cursa del Farell

Els companys del Triatló, el Dani, la Montse, el Frank, dos colegues seus i Jo... que no faig gaire bona cara...

Com ja sabeu aquest és l'any del "retorno" i avui he tornat a correr la cursa del Farell, una de les mítiques i a les que jo acostumava a anar-hi... tot i portar varios dies amb sobrecàrrega al Panxell(gemelo en castellà.. :-)) i després de sortir ahir en bici he anat a provar a veure que tal em sentia i a retrobar-me amb els bonics paratges de Caldes...
De bon matí he quedat amb el Dani i després de mig perdrens comentan les últimes notícies del club hem arribat. Fèia una mica de fred però suportable, de totes formes jo m'he abrigat força.
Mentre recolliem el dorsal ens hem trobat al chivi al Frank i a la Montse i a uns colegues seus. Tots han corregut més ràpid que jo... però la veritat és que no ha estat fàcil correr avui per mi, ja que als 50 metres de la sortida ja he notat una estrebada al panxell i mica en mica s'ha anat carregant més i més, de fet he hagut de parar un parell de vegades a estirar ja que tenia por de que acabés trencant fibres, però la questió és que he acabat i mentre el dolor no era molt intens he pogut gaudir de la cursa dels paissatges, de recordar el recorregut i de l'àmbient d'aquesta proba.
És curiós per que a l'any 2003 em va passar quelcom similar i llavors vaig acabar en 1 hora i 11 minuts, avui amb molesties semblants a les d'aquell dia he corregut en 1 hora i 6 minuts... lluny dels 58 minuts del 2005...
És curiós que tot i les molesties he pujat millor del que he baixat, de fet he adelantat bastanta gent pujant... però a la baixada m'han adelantat aquests i uns quants més... :-((
Bé, al final em quedo amb el bon gust de boca de tornar a correr aquesta cursa però amb el mal rotllo de la lesió... ah! per cert de l'aquiles i el maleol avui no me n'he resentit gens... el que són les coses.
Al arribar a Barna 2000 metres a les Picornell per recuperar i estirar el cos... :-))
La setmana que ve estic inscrit a la mitja de Mataró però no se si podré anar-hi... si em veu la fissio i m'arregla si però no se si és massa aconsellable...a veure com va la setmana...

4 comentaris:

Ironyoyito ha dit...

quan faci fred què et posaràs???

Felicitats, champion, pels dolors no pateixis, tu ves dient "no hay dolor" com un mantra i cap problema!!!

Jordi ha dit...

Com diu el sensei ... que et fotras el dia que faci fred de veritat? només veure els guants de llana m'entren picors ;-)

I cuida't nen!!!

Ironcraig ha dit...

jajajajja la veriatat és que sóc bastant fredolic, però el que portava l'altre dia ja em serveix per tot l'hivern... els guants me'ls vaig treure quan començava a picar la pujadeta... que bonica que es aquesta cursa.

robert mayoral ha dit...

els 2000 metrets de les Picu no te'ls treu ningú, eh???
La Montse i el Frank són col.legues meus de feina.....