dissabte, 3 de novembre del 2007

Marxa cicloturista de Menorca

Ja fa bastants dies d'això però com quan hi vaig anar fa cinc anys la marxa cicloturista a Menorca ha estat una experiència que val la pena de viure, no només per la seva vessant esportiva, si no també per lo bonic que és Menorca i les relacions humanes que s'hi estableixen, apart del meu lligam amb la illa, que és molt gran i molt fort.
Aquest any en principi ens ho vem muntar millor ja que em vaig guardar una setmana per poder gaudir de la illa, els amics i la familia.
Els primers dies vem estar amb el pepe i el meu pare. Tot i el mal temps vem sortir a rodar per les carreteres tranquiles de la Illa, després van venir el Sergio i la Sheila.
La marxa en si són tres etapes, la primera Pròleg, vem anar a visitar la fortalesa de la Mola de Maó, cosa que jo no hagués fet si no és per que anavem tot el peloton, aquest primer dia erem pocs, molta gent encara no havia arribat. El segon dia és l'etapa llarga que va des de maó a Ciutadella, passant per Mercadal, Ferreries, Migjorn Gran, Fornells i tornada a Maó pel camí d'en Kane, en aquest troç van deixar anar lliure, la majoria de la marxa és controlada. I l'últim dia hi ha la pujada al Monte Toro, que aquest any el vaig pujar força bé amb el 27... jejeje l'Últim dia hi ha un dinar on hi van tots els cicloturistes i donen uns obsequis, aquest any el dinar no va ser tant bò com fa dos anys.
Tots els dies va fer Tramuntana força emprenyadora, ja que al fer mala mar no vaig poder nedar, m'havia endut el neoprè... i quan anavem amb la bici era una mica perillós. Apart al fer mal temps tampoc vem poder anar a prendre el solet... però que hi farem, vem encendre la xemeneia i vem torrar sobrassada... jajaja que bona.
Com podeu imaginar l'aspecte alimentici el vem cobrir mooooooolt bé... jajaja.
Aquests dies a Menorca també he pensat en lo molt que ha hagut de treballar el meu pare per poder tenir el poc que té, i que gràcies al seu esforç jo, la meva germana i els amics podem gaudir de la casa de Menorca, que des de fa molts anys havia sigut una il·lusió de tota la familia, i crec que mai li he agrait... demà quan anem al futbol li diré...

Tinc moltes fotos però no les posaré totes... aquí una petita mostra...
El meu pare.

Amb el meu amic Pepe

La foto dels cuatre, qui fa la foto és el cinquè, el meu pare...

Va fer mala mar de la bona...

Cel·lebrant l'Aniversari de la Sheila

Arribant a Es Grau

Comença un nou dia...

Amb el Pepiño i la Sheila

Hem arribat dalt del Monte toro...

Carrer Dret... on té la casa el meu pare...

Vista del Port de Ciutadella

La casa on vaig viure a Ciutadella l'any 91

Raons, boníssims... també vem menjar bé... :-))

Tots els dies va fer molta tramuntana, mireu les banderes

A qui buscava? alguna churri? jajjaja


El Pepiño ajudant a l'urbanu mentre feiem la parada i abituallament a Ciutadella

Arribant a Ciutadella

Sortint de Maó direcció Ciutadella

Les noies que participaven en aquesta edició...

Just abans de sortir cap a Maó

El meu dorsal de la marxa... hi havia els tres números del dorsal de triatló... coincidència o una senyal??

Es nota que son Guiris??? :-))

Visita a la base naval de la Mola

Pepiño tornant de Fornells

El Monte Toro vist des de Fornells


Arribant a Fornells, disfrutant de l'ambient ciclista aprop del mar.

3 comentaris:

Mariona ha dit...

Uff, quins records de Menorca!! Sembla que fos ahir, i ja fa 15 anys que hi vaig estar! Les cales, els paisatges, l'aigua transparent...

Ironcraig ha dit...

Mariona espero que l'estiu que ve vinguis, estas formalment invitada... :-))

Mariona ha dit...

Guaii!! Però haurem d'anar nedant fins a l'illa, li tinc pànic a l'avió i al vaixell ;-)