dissabte, 29 de setembre del 2007

Travessa al port de Barcelona

















Diumenge passat vaig anar a participar a la travessa del port de Barcelona. Una prova esportiva que m'agrada ja que és una de les que té més antiguitat i ara m'ha donat per fer competicions amb història... jajajja la veritat és que per mi té un encant especial i per això hi vaig, ja que estar al mig del port veient els vaixells enormes tant aprop, pòder veure la muntanya de Montjuïc des del mig del port m'encanta ja que pots veure les coses des d'un punt de vista diferent... no se... tonteries meves... jjajaja

La competició com sempre costa molt de començar, ens van marcar el dorsal a les 9,30 del matí però fins les 11,15 no vem sortir amb les Golondrines cap al punt de sortida(veieu el mapa). De fet jo volia fer la cursa de la Mercè abans de la travessa però al final només vaig correr 5kms els que hi ha des de casa fins al port, ja que tenia por d'arribar tard a la sortida...

Aquest diumenge va fer moooolt de fred i el vem patir tots els participants, i a sobre quan ens vem llençar a l'aigua que pensavem que estaria més calenta, va resultar que no, més o menys hi havia la mateixa temperatura, així que vem començar la prova amb fred, fins arribar a la primera boya molt bé, bones sensacions, amb el mar que ens empenyia, però al donar la volta totes les ones ens venien de cara i va ser un factor en contra per trigar una mica més a l'arrivada, però això no es excusa, aquest any estic nedant lent, em canso menys però vaig més a poc a poc... al final 57,01... que comparats amb els 51,11 de fa dos anys em desanima una mica però l'objectiu,com sempre, que es passar-m'ho bé el vaig assolir... i a sobre quan vem acabar vem anar a les instal·lacions de l'atlètic barceloneta a fer una botifarrada genial :-))) Tota l'estona vaig estar amb els companys del CN l'Hospitalet, el grup amb el que acostumo a a anar a les travesses una gent molt macota que ens ho passem bé...

A falta de fotos d'aquest any(ja arribaran...) poso algunes d'altres anys...