dilluns, 3 de setembre del 2007

Banyoles 2007







El Dissabte vaig anar a fer el triatló de Banyoles i la veritat és que després d'estar uns dies xunguillo tirat a casa sense ganes de res em va anar bé fer la competició i tornar a fer esport, m'ha donat vida tornar a activar-me.
Dissabte fèia molta calor, però el dia era preciós... l'amic pepe em va acompanyar ja que jo tenia el cotxe espatllat, bé segueix al taller des de fa quasi un més... Vem arribar amb temps i directe cap a boxes, ho preparo tot i saludo a la gent, fem una mica de broma i cap a l'aigua a escalfar.
Comença la prova, mal rotllo, hi ha massa gent 460 començo nedant pel mig però m'angoixo i m'aparto cap a la dreta i aquí nedo més tranquil, però arribant a la boya em trobo a les màquines de cara... m'he de tornar a ficar cap a l'esquerre per evitar xocar amb algú. Surto de l'aigua bastant bé, fresc, he nedat amb 24 i pico... segur que no hi havia 1500.
Agafo la bici i decideixo anar a tope, apreto a la primera pujada i aconsegueixo mantenir-me en el grup. Arriba el Dani i vaig amb ell un km o poc més però el tio va molt fort, marxa... jo a lo meu, faig quasi tot el circuit de bici amb un veterà de 45 tacos, ens turnem i tirem de dos que van amagats darrera, quin morro, al final els hi fotem el toque i passen, però un d'ells es novato i no s'entera fot pals i després para... li explico de que va això de donar relleus... jajajaj que fort, jo donant classes de cicclisme en un triatló... jajaja em descollono al pensar en mi mateix. Tot d'omplegat sento un crit "òscaar" collons és el jordi, tiu no t'he vist, anem una estona junts però el grup anem a saco, disfruto com un nen al arribar a les baixades que la força de gravetat m'ajuda a passar devant del grup... arribem anar a 70 per hora... flipant. Entrant a la zona de curves i baixada arriba el Carles al devant d'un grup... impressiona amb les rodes que porta, al poc arriba el Joan marc, que no aconsegueixo seguir-lo... :-(( quan comença la pujada m'avançen dos companys del club, el Xavi i el Jordi, tampoc els puc seguir, estem al km 30 tinc un baixon important i em quedo sol, però vaig tirant fins arribar a la T2.
Començo a correr i al poc adelanto al Joan marc, em trobo bé corrents, m'animo i vaig tirant, almenys avui no m'adelanta tot quisqui corrents... però de tant en tant em venen pensaments d'aquells que fèia temps que no em venien... "que faig aquí?"," ho deixo?","val la pena?"... però segueixo i vaig avançant algun que altre triatleta, l'àmic Pepe m'anima i fa fotos, gràcies amic.
Arribo a meta 2,25 per mi és un temps fantàstic, els meus dubtes venen quan em plantejo si faré el B de banyoles o no...
Propera prova el Prat.

10 comentaris:

Mariona ha dit...

Òscar, jo també necessito classes de com donar relleus, jajjaja (ei, ho dic de veritat!). Per cert, gràcies per la crema solar, sinó hagués acabat com una gamba de palamós xD

robert mayoral ha dit...

..ens veiem al Prat...però també al B de Banyoles, amb dos pebrots....és una cita gamilliguera, a veure qui peta més i abans..serà divertit!!!

Ironcraig ha dit...

jajajaja Mariona quan vulguis quedem per fer una sortideta en bici... llàstima que no tenia confiança que si no ja t'he l'hagués posat jo la crema... jajajja
Robert estàs desaparegut de la llista gamilliguera... ens has abandonat o que?? ;-))

robert mayoral ha dit...

no, és que vaig molt de cul últimament, es festa major allà on treballo i estic doblant torns i no tic temps de res mes, però llegeixo el correus!!!

Ironyoyito ha dit...

osties Òscar, en aquestes fotos sembles bo i tot :-)))

Això dóna més "caché" al repàs que et vaig fotre a BCN, jua, jua!!!

M'alegro que ja estiguis en forma!!!

Ironcraig ha dit...

Andreu kbro... et recordo que a Bcn venia de fer la baixada de l'Ebre el dia abans dormint 5 hores... no m'havia recuperat... t'espero al B de Banyoles??? jajaja

Gabriel ha dit...

Vaja tipito que se t´ha quedat després de les vacances company....Apuntat al B!!!!

Ferran Heredia ha dit...

Nanu a la primera foto sembla que vaguis a caure de costat jajajaja!!!!, et va anar bé el tri-campus a Menorca per millorar la cursa a peu amb el mestre Keniata....

Amb dos collonets al B de Banyoles, serà que no has entrenat durant tot l'any, ara toca el B i l'any vinent el IM...

Jordi ha dit...

.. que hagués passat si no et crido a la cursa a peu? t'haguessis relaxat? o ja tenies localitzat en Joan Marc, i no t'haguessis dormit?

bé, el proper cop, si no em veus, a callar com un puta ;-)

Felicitats per la cursa que té merit veient d'on vens fa 1 any endarrera ..... disfruta-ho en la seva jusdta forma, que t'ho has guanyat.

Ens veiem al "B".

IMMA ha dit...

Ànims guapíssim!! Segurament vindrem a animar-vos al Prat!!