dijous, 13 de setembre del 2007

Segona Bogeria a la vista...

Després de pujar unes quantes vegades al Tibidabo...
Després de molts callos a Llavaneres...
Després de patir el sol en molts entrenos...
Després de moltes pasejades amb la Nura...
I després, de moment, de 328.000 metres nedats, de 6146 kms pedalats i només 466 kms correguts aquest matí he fet la inscripció al triatló B de Banyoles... quinaaaa pooooor... no, por no en tinc per que el meu objectiu és "tastar" la LLD intentar passar-m'ho bé abans, durant i després de la competició i fer la prova a un ritme tranquilet, per no patir massa, si és possible... a l'aigua apretaré el que pugui, a la bici reservaré la primera volta i la segona intentaré apretar... encara no he decidit si aniré rotllo macho man com el Jordi V. amb el 23 o aniré rotllo Nenaza com el Kel amb el 27... accepto suggerències...:-))) i el segment de correr a acabar-lo com pugui... aquest és el meu segment més fluix, ja que encara em molesta el maleol del peu operat i en comparació he fet molts menys entrenos, per les comentades molèsties en el maleol i per la lessió d'isquió que no em va deixar entrenar uns 3 mesos...
Bé, jo penso que és un objectiu assolible, però no vull pensar en el temps que faré, per no fustrar-m'he... Ens veiem allà us espero a tots... ;-))



7 comentaris:

Mariona ha dit...

Si a tu et fa respecte el "B", imagina't a mi!!!!! Sort que encara no m'he inscrit, i em puc fer enrere... jejjej..

Per cert, molt maca la Nura :-)

Ironyoyito ha dit...

Este es mi campeón!!!

M'alegro que t'hagis decidit, controla amb la bici, menja molt durant la cursa i et sortirà molt bé!!!

Ahí tus güevos!!!

No com jo, que vaig donar per acabada la temporada al km 3 de l'sprint de BCN, quan et vaig adelantar, ja que en aquell moment havia assolit tots els meus objectius...qué cabróooon

Gabriel ha dit...

Ets el putu rei!!!!!!

Segur que ho fas de estupendo, ara quan et passi a la bici rollo coet no et desanimis.....es broma

Salut

sandra ha dit...

Muuuuyyy requetebién!! ya verás como te va genial.
Muchas suerte!!

Jordi ha dit...

La història només l'escriuen els valents !!! benvingut a la LLD i a disfrutar, .... als que ens agrada e triatló, no hi ha res millor que poder fer-ne durant moltes hores seguides... per això vaig a poc a poc, per gaudir i rentabilitzar millor els inscripcions ;-)

vinga macho man... amb els km de pedalar que portes amb el 23, pujes, que t'ho dic jo que vinc del "O" de Banyoles i de fer el "B" de Guadalajara amb un perfil més dur.

Ah! jo vaig amb 38 x 23.

I el que riurem !!!

robert mayoral ha dit...

així es fa!!
deu meu! quina llesca que fots!!!

Ironcraig ha dit...

Gràcies Companys/es!!!
Mariona, l'any que ve, aquest any fes Barcelona olimpic i segueix entrenant ;-)
Andreu, Kbro i gràcies pels consells
Gabri t'espero a la carretera...;-))
Gràcias Sandra, a ver si vienes a animar
Et faré Cas Jordi i aniré amb el 23 jo sóc dels teus també vaig a poc a poc... per gaudir..:-)))
Robert calço un 49, 14 yanke jejejeje