diumenge, 10 de febrer del 2013

Temporada 2013 perfilada ;-)

Doncs si, en una setmana ja tinc concretada la temporada, bé, el més significatiu, els que seguiu el Blog ja sabeu que vaig variant i afegint curses segons motivació, ganes, pressupost i possibilitats...
Aquestes seran les estacions principals del recorregut... ;-)
El dia 17 de Març correré la Marató de Barcelona, la idea és baixar del 3:27 d'Amsterdam, però lo principal és gaudir de la cursa i dels entrenos que vaig fent ;-)


A partir del dilluns després de la Marató hauré de començar a nedar i fer bici totes les hores que pugui per que actualment quasi em dedico només a correr... l'altre dia vaig anar a veure al Victor de Cyclistlab i vaig posar els acoples de llarga distància i vem ajustar un parell de cosetes de la bici ;-)
La propera parada serà el triatló doble Olímpic de Terres de l'Ebre, on farem un test pre Ironcat :-O a veure com em sento i com van els entrenaments...


Llavors quedaran tres setmanes per L'Ironcat 2013... on l'objectiu serà intentar gaudir de la prova, no patir massa i acabar per puntuar per l'equip, el C.E.Picornell ;-)
Aquest any no estic tant il·lusionat com al 2011 ja que llavors era el primer però espero que la motivació vagi creixent a mesura que vagi entrenant... ;-)



I després i sense massa temps per recuperar tornaré a Zarautz per sisè any consecutiu... a veure com va aquest any... espero que millor que l'any passat... tot i que a saber com acabo després de l'Ironcat... :-O ;-)


Bé, a veure com va aquest any... de moment les sensacions són bones i petits canvis que he fet en l'entrenament estan donant bons resultats... crec ;-) Al Juny les respostes... :-)