dijous, 15 de setembre del 2011

II Cursa de la verema d'Alella

Diumenge Passat vaig anar a correr(caminar...) la cursa de la verema d'Alella... El Roge m'havia proposat anar-hi fa temps i jo sense dubtar-ho vaig fer la inscripció... si arribo a saber el que m'esperava segur que no m'hagués apuntat...
Ens trobem de bon matí, recullo el dorsal i fem 2 kms per escalfar... jo pensant que seria una cursa normaleta i per fer kms de cara a la preparació de la Marató d'Amsterdam, ja se sap, quan un prepara una marató només fa que fer kms... el dia d'abans havia fet 10 kms pels voltants de casa.
Sortida pel poble i als pocs metres primera pujada... aquesta per escales... :-O seguim i ja no deixa de pujar fins el km 3-4... al poc de pujar ja vaig haver de caminar, que dur... quina calor... quan deixa de pujar baixada per trialera que fa por, quin perill... arribem a baix, km 7 i jo ja en tenia ben prou... li proposo plegar al Roger però em diu que ja que hi som... joder... acaba de dir això i torna a pujar... 3-4 kms mes... el grupet que anavem junts caminem i comentem la duresa de la cursa... m'avança la Sandra, la parella del Pablo, que em diu que es casen la setmana que bé... FELICITATS!!! :-) arrivem dalt de la serralada de mar correm per dalt de la Muntanya, fa molta calor però al final hi ha un avituallament, bec aigua, isotonic i cap avall que fa baixada... arribo a meta destroçat... uffff NUNCA MAIS... 
Com podeu veure a les fotos no faig gaire bona cara... :-O ;-)
Ara a acabar de decidir si vaig a la marató d'Amsterdam... demà és el darrer dia per inscriure's... tic,tac,tic,tac.... que faig???








4 comentaris:

Asun ha dit...

Si ja era el teu objectiu, l'has de fer. Amsterdam, una ciutat diferente, plana, ambient assegurat. Petons, Asun

Ironcraig ha dit...

:-) gracies pel teu consell Asun... ara he d'aconsseguir un esponsor... jajjaa
Ens veiem.
Òscar

Jose Lorente ha dit...

No sabía de la existencia de esta carrera (qué feliz se vive en la ignorancia, ya lo he dicho alguna vez) y eso que he vivido en Alella y mis padres aún lo hacen y voy a verlos a menudo. Me suenan esas escaleras en Comafosca. Alguna vez las he hecho. Muy duras.
Ánimo en Amsterdam.
Hasta pronto.

Ironcraig ha dit...

Muchas gràcias por los ànimos Jose-te ;-)
No la tienes oida esta cursa por que es el segondo año que se celebra ;-)
Puedes ir el año que viene... a mi no me veran el pelo... jajaja